*
jak budes resit situaci kdy ti tvuj vlastni engine presahne moznosti, at uz logic briks nebo i vlastnosti ke kterym se da pristupovat pomoci pythonu v blenderu?
*
budes delat svoje vlastni rozhrani, nebo budes dodelavat funkce do blendru? ja vim je to mozna predcasna otazka, ale jednou se k tomu dostanes, a je treba se nad tim zamyslet na zacatku aby si nedelal neco zbytecne.
*
jeste mam otazku, jestli exportni script potporuje , nebo jestli bude podporovat pyhton scripty. pokud ano bude je nechavat jako pythoni scripty nebo je prepise do napr do C?
*
nekoncim s otazkama a nemuzu najit zpetne link na tvoji stranku(tedka) ,engine bude pod jakou licenci? Ja si totiz myslim ze ty ho nejspis dotahnes(uz se stalo) do funkcni a pouzitelny urovne.
Ja ted porad jeste premejslim nad Bfight, ikdyz se vam to muze zdat jako mrtvej projekt, porad s nim mam jeste nejaky umysly. To by ale musel mit podporu animaci, ktery stejnak hodlas dopsat. Dost by se mi libylo kdyby tvuj engine byl pouzitelnej na linux, mac os pak bych o nem premejslel jako moznosti pro bfight projekt. Protoze si myslim ze tvuj engine bude daleko rychlejsi nez ten co se porad nejak bastli v blendru, nehled na to ze to opravdu muzu bejt propojeni jako blender yafray a pak to dostava neveho vyznamu a je mozny ze je to cesta do budoucna pro lidi co chtej delat z blendrem interaktvni veci.
*
komunikoval jsi o tom tvym enginu s nekym od blendru, treba tonem? mozna by si mohl dostat od nich nejakou podporu, kdyz uz ne financni tak alespon by te mohli zviditelni, myslim ten projekt a mozna by na tom delalo vic lidi...?...to by ale taky znamenalo mit nekde popis API atd.
jm