blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Odys engine http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=10&t=3944 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Ash [ pát lis 03, 2006 4:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Odys engine |
Aj keď toto nie je GameBlender projekt, nenašiel som lepšie miesto, kam to uložiť. Ide o herný engine s názvom Odys, ktorý používa pre grafiku Ogre, pre fyziku Ode + GImpact a pre tvorbu obsahu Blender. Chcem prezentovať jeho aktuálny stav a možnosti, vrátane nástroja pre spoluprácu s Blenderom. Nazvať to exportným skriptom nie je celkom presné, pretože umožňuje evidovať všetky údaje potrebné pre engine - de facto je herným editorom. Engine nemá ambíciu nahradiť existujúci engine v Blenderi, aj keď podľa môjho názoru je v tých oblastiach, ktoré má vytvorené, na vyššej úrovni ako GameBlender (ale zatiaľ mu toho ešte veľa chýba). Postupne mám v pláne doplniť podrobný návod pre používanie editora a rozširovať možnosti enginu. |
Autor: | zgerbiak [ pát lis 03, 2006 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Co zatial je hotove? A co sa chysta v najblizsej dobe? Zatial to asi dokaze previest modely, fyziku, asi vertexcollor... Fyziku celu, alebo zatial napriklad len bounds, rigid body,mass, radius. A ine veci su na plane...? |
Autor: | Ash [ pát lis 03, 2006 10:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Funguje export modelov, textúr a čiastočne materiálov, definovanie ovládania z klávesnice a myši, fyzikálne vlastnosti, riadenie pozície, pohybu, rotácie a sily pôsobiacej na objekty. Najbližšie sa chystá export a riadenie kostrových animácií. Engine má vlastný riadiaci systém odlišný od Logic Bricks v GameBlenderi. Keďže je flexibilnejší ako ten v GameBlenderi, napadlo ma urobiť konvertor, ktorý existujúce logic bricks z GameBlenderu premení na riadiace objekty enginu (samozrejme, ak engine také objekty podporuje - v súčasnosti motion actuator a keyboard a mouse sensor). Potom by bolo možné spustiť v engine hry vytvorené pre GameBlender. Bol by o takéto rozšírenie záujem? |
Autor: | zgerbiak [ pát lis 03, 2006 11:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash píše: Bol by o takéto rozšírenie záujem?
Ja mam. A myslim ze by to bral kazdy co robi v BGE. |
Autor: | batwin [ sob lis 04, 2006 10:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: A myslim ze by to bral kazdy co robi v BGE.
presne tak |
Autor: | Ash [ stř lis 29, 2006 4:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aktualizoval som stránku s demom enginu - engine obsahuje pár vylepšení od minula (napr. tiene - zatiaľ len stencil), hlavná zmena je v plugine: minimalizované rozhranie, využitie Logic Bricks Blenderu(aktuálne Keyboard senzor a Motion actuator). Na ďalšom vývoji sa usilovne pracuje. |
Autor: | zgerbiak [ čtv lis 30, 2006 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Normalne rozmyslam ci sa mi oplati sa ucit aj nieco ine, napriklad OGL . PS: vidim ze tam chyba smooth. Neviem ako v ogre ale v OGL na to staci 1 riadok. |
Autor: | Ash [ čtv lis 30, 2006 1:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak, smooth tam chýba schválne, aby bolo lepšie vidieť nerovnosti. Na jeho odstránenie stačí stlačiť v Blenderi Smooth a exportovať to do enginu... |
Autor: | Johny.D [ sob pro 23, 2006 12:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Co dÄ›lám Å¡patnÄ›? EDIT:pÅ™iÅ¡el jsem akorát na jednu chybu a to ve tÅ™etÃm řádku v té cestÄ› ale tu hlášku s tÃm že systém nemůže spustit program to pÃÅ¡e pořád |
Autor: | Ash [ sob pro 23, 2006 11:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Johny.D, a máš v adresári c:\odys\resource súbor OgreXMLConverter.exe? Skôr si myslím, že by to malo byť nastavené na c:\odys\bin |
Autor: | Johny.D [ sob pro 23, 2006 12:39 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tak jednu chybu jsem opravil ale jednu hlášku to pořád jeÅ¡tÄ› pÃÅ¡e. promÄ›nou PYTHONPATH mám v systému zavedenou
|
Autor: | Ash [ úte led 02, 2007 10:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravím po vianočných sviatkoch! Tá chyba je divná - vyzerá to, že súbor XMLOgreConverter.exe existuje v danom adresári, ale nie je možné ho spustiť... Dá sa spustiť z command promptu? Bez parametrov by mal iba vypísať help. |
Autor: | Johny.D [ úte led 02, 2007 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
bohužel vypÃÅ¡e to stejnou hlášku už taky fakt nevÃm |
Autor: | Ash [ úte led 02, 2007 5:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Johny.D, teda XMLOgreConverter.exe nejde spustiť ani z príkazového riadku? Tak potom to bude takýto problém. |
Autor: | Johny.D [ úte led 02, 2007 6:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo dÃk moc to bude asi ono jen teÄ |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |