blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Logicky rychlik http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=10&t=4571 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mad_eye [ úte dub 03, 2007 3:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Logicky rychlik |
Mam napad na logickeho rychlika na povrchu koule. Rad bych pribral nekoho kdo by se postaral o rozbehani samotne hry v gameenginu. Grafiku i design bych si strihnul ja. Jedna se o maly projekt ktery by se dal ve volnem tempu stihnout za tyden. Mel by jste nekdo chut do toho jit? PS: Co nevidet sem hodim podrobnejsi popis hernich mechanismu |
Autor: | mad_eye [ úte dub 03, 2007 3:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na povrchu koule se nahodne rozmisti barevne body, jejich spektrum se pozvolna meni v klasicke posloupnosti CMYK. Ukolem hrace je klikat na jednotlive body (s urcitou toleranci) a presouvat se tak po hernim planu. Uspesnost presunu na dalsi bod zavisi na dvou parametrech, vzdalenosti bodu a jeho aktualni barve (Barva oznaceneho bodu by byla staticka). Cim vzdalenejsi je bod tim presneji se musi jeho aktualni odstin shodovat s odstinem prave oznaceneho bodu, (tim obtiznejsi je trefit ten spravny okamzik) odpovidajicim zpusobem je ale samozrejme zvyseno bodove ohodnoceni. For je v tom ze hraci ubiha casovy limit a v nem musi ziskat urcity pocet bodu. Jakou zvoli taktiku je na nem, muze zkusit body ziskat otrockym preklikavanim na kratke vzdalenosti a nebo riskovat vzdalenejsi body. Posledni detail je ze bod ktery hrac opustil mizi a probiha reinkarnace na nahodnem miste po povrchu koule. |
Autor: | zgerbiak [ stř dub 04, 2007 9:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevyzera to tazko. Jedini problem ktory vidim je ta gula . Chcelo by to nejak pomenovat kazdy bod podla pozicie. Aky styl gule to bude? Ak Icosphere, tak to by slo aj jednoduchym vypoctom vzdialenosti, pretoze su rovnomerne rozmiestnene. |
Autor: | mad_eye [ stř dub 04, 2007 12:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: Nevyzera to tazko. Jedini problem ktory vidim je ta gula . Chcelo by to nejak pomenovat kazdy bod podla pozicie. Aky styl gule to bude? Ak Icosphere, tak to by slo aj jednoduchym vypoctom vzdialenosti, pretoze su rovnomerne rozmiestnene.
Spis bych ty body generoval na povrchu koule podle nejakeho vzorce jako nove objekty. |
Autor: | iIN [ stř dub 04, 2007 6:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: Nevyzera to tazko. Jediny problem ktory vidim je ta gula . Chcelo by to nejak pomenovat kazdy bod podla pozicie. Aky styl gule to bude? Ak Icosphere, tak to by slo aj jednoduchym vypoctom vzdialenosti, pretoze su rovnomerne rozmiestnene.
Výpočet vzdialeností bodov na guli nie je zložitý, ak poznáš súradnice bodov.. Spravíš si dva vektory ([stred_gule,A],[stred_gule,B]), vypočítaš uhol aký zvierajú a vzdialenosť tých bodov je 2*pi*r*uhol_vektorov/360.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |