blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
parent bone k objektu http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=10&t=4833 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jm [ pát čer 15, 2007 11:48 am ] |
Předmět příspěvku: | parent bone k objektu |
cau nereseli jste nekdo ovlivnovani pohybu bone na zaklade pohybu jineho objektu. Tak aby se dalo dosahnout reakce napriklad ruky na naraz pomocneho objektu na zed, nebo podobne? jm |
Autor: | Ash [ pát čer 15, 2007 1:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pochybujem, že to pôjde. Kostrové animácie sú v GameBlenderi statické - teda nemenia sa počas hry a nie sú prepojené s fyzikou. Čo by sa dalo urobiť, je vytvoriť viacero "reakčných" animácií a v prípade potreby z nich vybrať najvhodnejšiu a spustiť ju. |
Autor: | jm [ pát čer 15, 2007 2:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja sem zatim nasel ze jde k bone parentovat v GB objekt, ale nejde to obracene. JEn sem dneska koukal na tekkena a rikal si ze bych moh zase zapracovat na Bfight, resp. hodlam na tom delat az najdu par zpriznenych dusi, jen me napadlo vyzkouset propojeni treckingu na figuru z bfightu, jak by to reagovalo. asi ne moc dobre ale dalo by se resit nejaky fyzicky pohyby ktrejma by se sposuteli slozitejsi akce v Bfightu. jan napad. zatim cao a dik jm |
Autor: | kracho [ pát čer 15, 2007 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
O nieco podobne som sa zaujimal, pri snahe pohybovat rukou na zaklade pohybu mysi. Vysledok..neda sa. Riesenie som nasiel pracne-mnoho action animacii, ktore sa vyhodnocuju na zaklade pohybu. Nieco podobne by sa dalo aj tu-na zaklade napr. vertikalnej a horizontalnej rychlosti sa vybere vhodna animacia. |
Autor: | jm [ úte čer 19, 2007 10:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmm, tak si pockam. nevadi, stejnak mam spostu jiny prace jeste se porozhlidnu a pak uvidime. dik jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |