Právě je stř lis 27, 2024 2:31 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Odstřelovací puška
PříspěvekNapsal: sob pro 31, 2011 9:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Záleží k čemu to má sloužit, jestli to má být renderovaná animace nebo tak něco, pak vymodeluješ pušku naanimuješ a jak se bude blížit k oku tak uděláš střih. To samé jak půjde ta puška od oka pryč.
Pak bude nejspíš následovat práce s node editorem, kde si nejdřív předrenderuješ scénu na kterou se budeš dívat skrz zaměřovač a v node editoru na to přidáš rozostření (nebo nějaké další efekty)+2D mapu zaměřovacího kříže+ předrenderovaný (nebo taky jen 2D) zaměřovač - opět přerenderuješ už do finálních snímků, které následně někde spojíš (třeba video sequence editor v Blenderu)

Pokud to je do hry tak zřejmě taky použiješ 2D mapu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstřelovací puška
PříspěvekNapsal: sob pro 31, 2011 10:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
jaj tak do hry to přes node editor nepůjde, každopádně ten kříž bude nějaká 2D mapa

v nastavení kamery je u perspektivy focal lenght, to by ti mohlo fungovat jako to zvětšení, akorát v GE se moc nevyznám tak nevím jak to udělat aby to bylo vidět jen v tom zaměřovači, nejspíš přes nějakou masku, ale fakt nevím

pod tím videem v komentářích je napsané toto, tak ti to snad pomůže:

Citace:
dude how the f-ck did you get an object to look through a camera 0_0

That is the use of the render to texture script for opengl. where it will render the image from the camera to a texture, that is updated to a specific framerate. then is applied to the objects material.
Well that is the nuts and bolts of how it work. Other than that I don't know. I used a render to texture script, provided from a homepage with other scripts and tutorials.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odstřelovací puška
PříspěvekNapsal: ned led 01, 2012 3:51 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Chvíľu mi to trvalo, ale tu to je.
Je to robené vo verzii 2.61 cez mirror texture.
Neviem či je to správne, tak ale funguje to :D.
Všetky dúležité komponenty sú v druhej vrstve.
Dôležtá vec. Pozri si poriadne ten materiál a textúru.
Ono musíš tam mať v materialy prázdnu textúru ale na objekte musí byť namapovaná.
Mne to chvíľu trvalo kým som na to prišiel.
Materialu som dal svietivosť(emit), aby bolo vidno aj keď si otočený proti svetlu.
Modré oblasti textúry sú poľa mňa zanedbateľné, keďze vo finálnej hre by sa nemalo stať že ti kamera nevykresľuje objekty na pozadí(oblaky..)


Přílohy:
Mieridlo.zip [297.81 KiB]
291 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz