chalani omlouvam se
, ale opravdu jsem se asi netrefil primo do spravne kategorie. ...Abych se priznal slo me spise o to jestli nekdo nema zkusenost s internim blenderovskym polyreducerem. Paklize mam vytvoreny nejdetailnejsi model, tak bych si chtel prave ulehcit praci [vzhledem k tomu ze clovek je od prirody lenoch a hleda skuliny jak si praci ulehcit] ,abych nemusel modelu kazdy LOD promazavat rucne a zjednodusovat ho rucne tak bych rad vyuzil nejakeho poloautomatickeho systemu zjednoduseni geometrie tak abych jen pak lehce upravil nedostatky automatickeho generatoru a lehce a hlavne rychle tak modelu vytvoril 4 pouzitelne LODy. Jeste jsem prave nenasel generator LODu na takove urovni aby se dalo predem nadefinovat ktery edge chci zachovat [dat mu vetsi dulezitost] i v mene detailnich LODech.Jediny software u ktereho jsem neco takoveho videl byla prave Maya,ale vzhledem k tomu ze v blenderu se da taky nastavovat vaha napr. vertexum rikal jsem si jestli se da nastavit i vaha [dulezitost] pri pouziti skriptu polyreducer ktery je v blenderu defaultne obsazen??
nevite nekdo?
a omlouvam se ze jsem bezmyslenkovite umistil svuj dotaz do sekce Vase GameBlender projekty