Ak ti nejak extrémne nezáleží na optimalizácií, tak by si mohol minimapu spraviť tak, že by si nad mapu dal kameru, ktorá by snímala celú trať a to čo kamera vidí si necháš pomocou pythonu premietať do rohu obrazovky. Hodím ti sem skript, je to jednoduché:
Kód:
import GameLogic
import Rasterizer
#zistíš si rozmery obrazovky
width = Rasterizer.getWindowWidth()
height = Rasterizer.getWindowHeight()
y = height - 200 # y je výška obrazovky - 200 bodov. ak chceš, tak si namiesto pevných čísel môžeš nastaviť percená aby na malých monitoroch nebola minimapa príliš velká
scene=GameLogic.getCurrentScene().objects # nájdeš všetky objekty na scéne
top=scene["OBTopViewCam"] #vyberieš kameru, ktorá sníma terén zhora
top.setViewport(0,y,200,height) # velkosť minimapy
top.useViewport = True
top.setOnTop() # vždy navrchu
Nad auto/autá by si potom mohol umiestniť nejaké hornou kamerou viditelné body, aby si na minimape lepšie videl, kde sa nachádzaš.
edit: možno to ide urobiť aj inak neviem. Každopádne si pozri API blendera, možno ta niečo napadne
http://www.blender.org/documentation/249PythonDoc/