blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Načtení EXE runtime zpět do blenderu
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=10&t=8191
Stránka 11

Autor:  MiliKiller [ pon kvě 02, 2011 11:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Načtení EXE runtime zpět do blenderu

Zdravím. Je to cca rok co jsem dělal na jednom projektu a nějak jsem si zaštrachal .blend, jediné co mi zbylo je runtime kterou jsem posílal jako finální produkt.

Napadlo mne zkusit převést runtime zpět na .blend Prohledal jsem fóra a našel jeden šikovnej script. Dodělal jsem tomu pár drobností jako progressbar, blender menu na výběr souboru a pár dalších věcí.


Základem scriptu je hledání hlavičky souboru uvnitř blender runtime. Pro blender 2.49b je hlavička "BLENDER_v249REND"
Pokud chceme aby script chodil i pro jiné verze stačí hledat "BLENDER_v" a uložit do nového souboru hlavičku a vše za ní.
To je celé :) je to jednoduché a geniální !


Výsledek je zde :

Otevře to libovolný nezabalený runtime exe a vytvoří to stejnojmenný blend.

Přílohy:
Poznámka: blend testováno na 2.49b
exetoblend_fin.zip [39.45 KiB]
246 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/