Právě je čtv úno 20, 2025 6:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kolize
PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2005 5:08 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
Udělal sem kombajn a ted potřebuju když najede na obilí tak aby zmizelo.
Jak na to?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2005 6:06 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
musíš....udělat zákonitost....

Obilí musí mít sensor kolize na kombajn....pak obyÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2005 6:52 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
Mám další problem, když tam dám pár klasů asi 30 tak se mi t ozaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2005 7:39 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Myslim že pokud máš jeden klas jako jeden plane s alfou tak by se to sekat nemělo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2005 9:47 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
myslíš jako alfu průhlednost? v ojiný alě nevim ale v game enginu se moc nevyznám tak newim
btw: kámošovi se to neseká tak to bude as ikompem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 12:00 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
jen upřesním že kombajn má 1444 vertexů a 1201 faců
PC: 800Mhz a ATI 32mb RAM grafika

cca 50 klásků obylí a hra se sekne a nejde se dál ani hnout


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 12:55 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
No jestli se ti hra seká po přidání více klasů, tak budeš asi omezovat klasy... Jak vlastně ten tvůj klas vypadá? Je to objekt s hodně vertexama či co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 12:57 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
ne jen plane 4 vertexy

tak mnÄ› napadlo jestli tÅ™eba nároÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 1:10 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Netušim, mohlo by to být tim, o vertexy určitě nepude když jich tam máš tak málo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 9:08 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
zda se ze to je tvym kompem. 800mhz neni nic moc, ja sem ...clovece ja sem skousel jenu vec na 400 s nejakou interni grafarnou sice to jelo na 1fps ale jelo...a to ty asi nechces ;)

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz