Právě je čtv úno 20, 2025 7:07 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problémy s kolizemi
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 2:26 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Dobrý den, mám takový problém. Chci si udělat hru v Blenderu. Mám vymodelovanou zbraň a tunel. Abych navodil pohyb zbraně(např. dopředu), přidám tunelu jeden SENSOR, CONTROLLER A ACTUATOR. Abych vytvořil dojem, že se zbraň pohybuje, zadám tunelu pohyb po ose v ZÁPORNÝCH hodnotách. Jakmile se asi tunel dotkne zbraně, tunel se jakoby zřítí.Šlo by nějak zabránit takovéto reaki na kolizi? A jak? Prosím o pomoc a předem děkuji!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 3:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no teda nevim jak se objekty kolem tebe pohybujou, ale u me to je tak ze se hejbu ja a tunel, nebo mistnost stoji...teda mam ten pocit :wink: ..no to samy je v enginu pokud das tunelu moznost bejt actorem, tak si mu rek ze ma reagovat na gravitaci, a jelikoz pod nim neni zem, tak pada dolu.
obrat situace, udelej ze zbrane aktivni objekt z tunelu statickej a nebude ti padat :twisted: maximalne ti spadnbe zbran na zem...kde bych ji nechal a sel se projit nekam jinam...

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz