Právě je čtv úno 20, 2025 6:53 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 31, 2005 10:28 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
moje hrdost si tehle veci ani nevsimne :biggrin:

aspon ze vis jak nato

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2005 9:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
co vsechno je potreba na rozjeti blender publisheru? zkousel sem ruzny verze pythona, v tom bych problem nevidel, ale kdyz publisher zpustim, objevi se prazdny okno, a teprve po mouse over nad nekterym tlacitkem se tlacitko objevi, nevim, proc mi to dela, drive uz sem to mel a chodilo to normalne, jinak 2.37a mi funguje bez problemu. nevite, v cem by mohl byt zakopanej pes? :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 18, 2005 8:33 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
je to už hodně dávno, ale mám dojem, že bylo třeba vložit aktivační kód, pokud si to nepletu s něčím jiným.... :oops: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 18, 2005 3:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
a nejakej jinej zpusob, jak vytvorit samotny execko? nechcu k tomu hazet ty dllka...jo a pokud byste vedeli, jak pracovat trebas v c++ a vyuzit modely z blenderu, pls navodte me spravnou cestou :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 18, 2005 4:30 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Citace:
pokud byste vedeli, jak pracovat trebas v c++ a vyuzit modely z blenderu, pls navodte me spravnou cestou

No tak to si si nahryzol hrubý krajec chleba:
1. Môžeš si napísať vlastný engine a exportovať dáta z Blenderu vo vhodnom formáte.
2. Použi enginy pre jednotlivé súčasti hry (grafika, zvuk, vstup, fyzika, AI...) a spoj ich dokopy vlastnými funkciami.
3. Použi nejaký existujúci herný engine.

Ale ak nad tým rozmýšľaš len kvôli tomu, že sa chceš zbaviť dll knižníc, tak si na nesprávnej ceste - väčšina enginov aj tak využíva dll knižnice a napísať komplexnú aplikáciu bez použitia dll tiež nie je jednoduché.

BTW, čo vlastne chceš dosiahnuť?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 18, 2005 5:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
nejdriv dodelat model skoly a potom naprogramovat kameru, abyste v tom mohli chodit, neco jako nejaka akce v prvni osobe...ale aby to pokud mozno zvladal i prumerny komp...jo a ty dll, kdyz to nepude bez nic, budiz...ja jen, ze sem v 2.25ce mohl vyhodit samotny execko, ktery fungovalo kdekoli bez zadnych dll :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 18, 2005 6:31 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Dal by sa urobiť build Blender playera tak, aby mal všetko linkované staticky, a tým by nebol závislý na dll knižniciach, ale bolo by s tým asi dosť piplačky, kým by sa to podarilo správne nakonfigurovať. Pred časom som sa hrabal v zdrojákoch Blenderu, a pár krát som už mal vytečené nervy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 6:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Zajimavy, presel sem na 1024x768 a publisher uz nezlobi, ale kdyz dam 1200x1024, tak si s tim nevi rady, ale mozna to je jenom chyba nekde na ovladacich grafiky. Btw se asi zacnu ucit python nebo c++ :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2005 12:05 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
Ash píše:
Dal by sa urobiť build Blender playera tak, aby mal všetko linkované staticky, a tým by nebol závislý na dll knižniciach, ale bolo by s tým asi dosť piplačky, kým by sa to podarilo správne nakonfigurovať. Pred časom som sa hrabal v zdrojákoch Blenderu, a pár krát som už mal vytečené nervy...


.... co si tam delal? :P

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz