Právě je čtv úno 20, 2025 7:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odrážení objektů od podlahy
PříspěvekNapsal: pon led 30, 2006 9:02 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
Ufff.... Game blender jsem používal minimálně (Udělal jsem si bludiště a pak jsem spíš zkoušel realnou fyziku). Jde mi o to, aby se mi neodrážel objekt do nekonečna (přišel jsem na to, jak udělat aby se mi objekt odrážel do stále menší výšky, ale dělá mi to, že se to neustále odráží).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 30, 2006 10:39 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Nastav si v materiáli podlahy jej dynamické vlastnosti (konkrétne Restitut = 0.0 - žiadne odrazy, 1.0 - plné odrazy).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 30, 2006 8:11 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Nevyřešil by to taky bullet engine? (jen se ptám :D)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 30, 2006 8:31 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
to sa tu uz riesilo - na podlahe musis mat nejaky material. to co pisal Ash nemusis nastavavovat, ale pre lepsiu simulaciu (konkretneho)povrchu podlahy to je nutne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 30, 2006 8:55 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Inak, skúšal som Bullet v 2.41 a na zmeny hodnoty Restitut nereaguje (hoci podľa release notes by to už malo byť opravené). Nie som žiadny expert pre Bullet, viete o tom niečo bližšie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 31, 2006 1:27 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no von se ten bullet chova celkove dost divne.
takova vec ako to bylo driv ze koule je proste objekt a bez dynamic se pohybuje a koliduje tady nejak nefunguje, proste se ta koule otoci, dokonce i kostka se otoci, kousek, a zalezi taky jak kdy.
zatim je to dost divny.

restitute sem skousel jen zbezne, a jak sem psal vejs nikdy nevis jak se to bude chovat, myslim ze restitute neni jediny co tam funguje rekneme zvalstne. ale moc sem to zatim nezkousel, snad bude vic informaci pozdejc.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 05, 2006 10:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
:? Tak sem to zkoušel. Kolize bez převracení objektu a odrazu od podlahy proběhla bez nekonečného skákání. Pokud ovšem došlo k obracení objektu, vznikalo ono skákání. To samé mi dělalo, když sem nastavil, aby se mi objekt odrazil od podlahy (musel jsem nastavit rest pro podlahu i pro objekt). Přikládám blend s odrazem...


Přílohy:
kolize.zip [24.77 KiB]
112 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz