Právě je čtv úno 20, 2025 6:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak udělat ve hře SPLITSCREEN???
PříspěvekNapsal: ned bře 05, 2006 11:14 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Vítejte, dá se nějak udělat, aby hra v Blenderu měla SPLITSCREEN? A jak?Předem dík!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 05, 2006 3:21 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Stahni si ukázkové soubory ke 2.41 z oficiální stránky www.blender.org
Tam je to co potřebuješ. Jo a myslím že aby ti to jelo musíš mít nainstalovanej python 24.(ale s tím si nejsu jistej je možny že to jede i na starších)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 05, 2006 4:03 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Takze pre doplnenie... aby si tomu rozumel aspon ako ja :D
priklad na dve okna:
mas dve kamery das si ku kazdej sensor always(len jednorazovy) a controller si da python.
budes potrebovat dva skripty(podla poctu okien) dajme tomu ze screen a screen1.
prvy:
Kód:
from Rasterizer import *
#klasika
cont = GameLogic.getCurrentController()
own = cont.getOwner()

#neviem, ale asi to je ze je aktivne
own.enableViewport(1)
#urcenie bodou okien (1, 2, 3, 4)
own.setViewport( 0, 0, getWindowWidth()/2,  getWindowHeight())

a druhy:
Kód:
from Rasterizer import *
#klasika
cont = GameLogic.getCurrentController()
own = cont.getOwner()

#neviem, ale asi to je ze je aktivne
own.enableViewport(1)
#urcenie bodou okien (1, 2, 3, 4)
own.setViewport( getWindowWidth()/2, 0, getWindowWidth(), getWindowHeight())


takze pre kazde okno potrebujes dva body. jeden je zaciatocny a druhy konecny. suradnice sa zacinaju v lavom dolnom rohu obrazovky.
(urcenie suradnic by som prirovnal oznacovaniu napriklad na nakej strategii..tahanim mysi)
tu je screen:

cervenou je prve okno a jeho dva body. kazdy bod sa urci z dvoch suradnic. w a h.. prve okno ma bod na zaciatku, cize ho urcime 0,0 [w,h]
na osi w je druhy bod v polovici a h je cela obrazovka takze to bude getWindowWidth()/2, getWindowHeight() ...

takze to by bolo asi vsetko co o tom viem...
Dufam ze som to napisal ako clovek a budete tomu rozumiet :lol:


Přílohy:
Split.jpg
Split.jpg [ 12.54 KiB | Zobrazeno 886 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz