Takze pre doplnenie... aby si tomu rozumel aspon ako ja
priklad na dve okna:
mas dve kamery das si ku kazdej sensor always(len jednorazovy) a controller si da python.
budes potrebovat dva skripty(podla poctu okien) dajme tomu ze screen a screen1.
prvy:
Kód:
from Rasterizer import *
#klasika
cont = GameLogic.getCurrentController()
own = cont.getOwner()
#neviem, ale asi to je ze je aktivne
own.enableViewport(1)
#urcenie bodou okien (1, 2, 3, 4)
own.setViewport( 0, 0, getWindowWidth()/2, getWindowHeight())
a druhy:
Kód:
from Rasterizer import *
#klasika
cont = GameLogic.getCurrentController()
own = cont.getOwner()
#neviem, ale asi to je ze je aktivne
own.enableViewport(1)
#urcenie bodou okien (1, 2, 3, 4)
own.setViewport( getWindowWidth()/2, 0, getWindowWidth(), getWindowHeight())
takze pre kazde okno potrebujes dva body. jeden je zaciatocny a druhy konecny. suradnice sa zacinaju v lavom dolnom rohu obrazovky.
(urcenie suradnic by som prirovnal oznacovaniu napriklad na nakej strategii..tahanim mysi)
tu je screen:
cervenou je prve okno a jeho dva body. kazdy bod sa urci z dvoch suradnic. w a h.. prve okno ma bod na zaciatku, cize ho urcime 0,0 [w,h]
na osi w je druhy bod v polovici a h je cela obrazovka takze to bude getWindowWidth()/2, getWindowHeight() ...
takze to by bolo asi vsetko co o tom viem...
Dufam ze som to napisal ako clovek a budete tomu rozumiet
