predpokladam ze je to na linuxu.
soude podle chyby segmentation fault, kterou sem mel na ubuntu.
jestli tomu je tak tak tohle sem resil asi mesic, nakonec sem preinstaloval graficky drivry od nvidie a uz to slape. co ja vim nikdo na to nenasel lespi reseni nez skompilovat blender sam. pak by to nemelo delat. idealni se pouzit scons.
Detected GL_ARB_texture_env_combine
Detected GL_ARB_texture_cube_map
tyhle hlasky sou o GLSL shadrech, 2.37 to neumi ale instalace byla stabilni, takze to nahlasilo chybu, zatimco 2.41 by to mela umet ale kompilace neni vytvorena validne na tvoji instalaci systemu tak to spadlo. hlavni problem je v tom segmentation fault.
skus ho skompilovat.....me samotnymu se to nepovedlo a myslim ze mi to z velky casti vyresilo to ze sem si stahnul pre-release 24.1 ktera by mela bejt jako 2.42 a ted uz je to fajn, az na textury, ale to je jina vec.
jestli tomu je tak, skus tuhle verzi
http://nmedia.avu.cz/~mucska/blender/bl ... 86.tar.bz2
jeste bys mel mit nainstalovanej python 2.4 jinak ti ty priklady nepujdou spravne.
za pet minut by tam mela bejt.
jm