Takze, pridaj indymu sensor ray('ray', range: napr.1, prop:'stena'), sensory keyboard('Sup' a 'Sdown'), aktuatory motion('Aup','Adown', kde nastavis pohyb v ose 'z'). Vsetko prepoj cez controller Python('lezenie') Potom kazdej satene pridaj property('stena') . Script lezenie potom bude vypadat takto:
Kód:
import GameLogic as GL
c=GL.getCurrentController()
o=c.getOwner()
ray=c.getSensor('ray')
Sup=c.getSensor('Sup')
Sdown=c.getSensor('Sdown')
Aup=c.getActuator('Aup')
Adown=c.getActuator('Adown')
#ak vidis stenu
if ray.isPositive():
#vypni mu gravitaciu
o.suspendDynamics()
#ak chces ist hore
if Sup.isPositive():
GL.addActiveActuator(Aup,1)
#alebo chces ist dole
if Sdown.isPositive():
GL.addActiveActuator(Adown,1)
#ak stenu nevidis zapni gravitaciu a naumozni pohyb hore a dole
else:
o.restoreDynamics()