Právě je čtv úno 20, 2025 6:52 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Action lezeni a bvylezeni na rimsu
PříspěvekNapsal: pon kvě 01, 2006 8:31 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 26, 2005 4:54 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: Stráž pod Ralskem
Ahoj tak Indy uz je zase o maly kousek dal pokrok nezatsavite :) ale potreboval bych poradit s jednou akci .Kdyz indy vyskoci na zed chtel bych aby se zachytil budto ruckoval LEFT or RIGHT nebo stisknutim sipky UP vylezl nahoru JohnyD mi poradil ze se to dopre da delat Python Scriptema le ja jsem v Pythonu uplna Lama zacatecniksotva sem udelal script na tvorbu Plane prot se obracim na vas potrebal byhc poradit ja kto udelat aby indy mohl vylezat a ruckovat diky moc za vase odpovedi Raz88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 01, 2006 9:02 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
to ze se to da napsat v pythonu je jasny, to neni moc velka pomoc.

nevim jak to fungoje v novym enginu ale moh bys pozuit treni v a omezit ho v danejch smerech, to znamena smer od zdi by byl uplne omezenej. a do stran a nahoru dolu povolenej.

action>dynamic>anizotropic...kde urcis v kterejch smerech a jak moc to bude omezeny.
je to jen rychlej napad, je treba to odskouset....btw, asi mu budes muset dat nulovou hmotu, aby ti nepadal ze zdi ;)

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 01, 2006 11:51 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Mě napadlo, pokud máš "těžiště - pivot" dole u nohou, prostě si můžeš udělat podmínku (třeba materiál) jestli indy stojí u zdí, udělat animaci výskoku a držení, ručkování. Ve hře by si měl všechny zdi stejně vysoký (ikdyž by nevypadali stejně). Ještě natočení ke zdi, možná pomocí ray sensoru...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 01, 2006 2:39 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Takze, pridaj indymu sensor ray('ray', range: napr.1, prop:'stena'), sensory keyboard('Sup' a 'Sdown'), aktuatory motion('Aup','Adown', kde nastavis pohyb v ose 'z'). Vsetko prepoj cez controller Python('lezenie') Potom kazdej satene pridaj property('stena') . Script lezenie potom bude vypadat takto:
Kód:
import GameLogic as GL

c=GL.getCurrentController()
o=c.getOwner()

ray=c.getSensor('ray')

Sup=c.getSensor('Sup')
Sdown=c.getSensor('Sdown')

Aup=c.getActuator('Aup')
Adown=c.getActuator('Adown')

#ak vidis stenu
if ray.isPositive():
    #vypni mu gravitaciu
    o.suspendDynamics()
    #ak chces ist hore
    if Sup.isPositive():
        GL.addActiveActuator(Aup,1)
    #alebo chces ist dole
    if Sdown.isPositive():
        GL.addActiveActuator(Adown,1)
#ak stenu nevidis zapni gravitaciu a naumozni pohyb hore a dole
else:
    o.restoreDynamics()


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz