Právě je čtv úno 20, 2025 6:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Automobil v GB
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 8:55 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Je to dost obsahla otazka. Ale moli byste mi poradit, jak nastavit logiku objektu, aby se aspon trochu choval jako auto? Mam to ted pres motion, 1. a 2. radek, ale zataci na miste a hrozne smykuje, taky bych rád udelel tlumice.... Mohli byste mi doporucit naky tutorial, nebo rovnou poradit?
Děkuji za každý vodič...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 11:24 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Celkom dobre vyriesil odpruzenie millikiller v tomto threadu viewtopic.php?t=651 Co sa pridavania a zatacania tyka, tak pokial chces aby to vypadalo realne je to minimalne tak zlozite ako to odpruzenie. Je nutne to robit zec python, ale za pat minut sa to neda vymysliet.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 4:17 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
K tomu odpruzeniu. Pokial je to nejake sportove auto kde sa ma pohnut iba koleso nahor a zas spet, ze neovplyvni rotaciu celeho auta, tak sa to da velmi lahko cez ray senzor.
Ten bude samotne koleso alebo umiestnis empty trochu pred koleso, nastavis spravnu velkost, kolesu spravis nejake ipo, a ak bude ray pozitivni, ak sa vykona animacia, ak nie koleso sa vrati naspet.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 03, 2006 8:19 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
No to berete až moc do hloubky. Mně by stačilo jen trochu jako auto... Aby to nezatáčelo na místě atd... Jo asi by mi pomohlo... nevíte jestli je senzor pohyb po ose +- xyz atd??? Jestli by to šlo pythonem, tak z toho nechápu, to asi nedám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 4:23 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
stahni si posledni herni dema, tam je aotu uz hotovi.
http://www.continuousphysics.com/Bullet ... 9da5bf0375


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 7:48 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
No ale to když použiju, tak to pak nekdo pozna a nakope me do riti. Ale pyton by z too okoukat sel... Tak dik zkusim co se da delat.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz