Právě je čtv úno 20, 2025 6:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 18, 2005 8:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
no máš na výběr 2 varianty... (je jich asi víc ale jiný nepoužívam)

buÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 19, 2006 8:05 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
A kde se dá ta animovaná textura najít?
Šel by udělat oheň i v gameenginu pomocí častic?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 19, 2006 8:57 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Môj osobný postup:
1. Našiel som si v osobnom archíve film, kde bol pekný plameň na tmavom pozadí.
2. Uložil som si niekoľko (tuším 9) obrázkov plameňa, následne orezal a spriesvitnil pozadie.
3. Skomponoval som všetky obrázky do jedného (3 x 3) a ten som nastavil ako animovanú textúru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 21, 2006 5:33 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
nmedia.avu.cz/~mucska/blender/FireDemo (packed).blend

podekuj doc Hollydayovi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 26, 2006 8:28 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
No a dá se zobrazit pomocí částic? Vyděl sem takovej a vypadal fakt hrubě... Skoro jak pravej... S tim texturovanym se to neda srovnavat.
Byl tam objekt empty a ten měl ňáký IPO a přidával particle...
Ale nevím kde ta particle byla... prostě nebyla a objevila se až ve hře...
Takže se to nedá okopírovat... Je to ale na nic, protože ta částice je těžká a hořící auto to odstrčilo... :mad:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 26, 2006 8:55 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Jirka RCK píše:
Takže se to nedá okopírovat... Je to ale na nic, protože ta částice je těžká a hořící auto to odstrčilo... :mad:


Tak jej zrus 'collision'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 26, 2006 4:27 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
"Byl tam objekt empty a ten měl ňáký IPO a přidával particle..."
Ak to bolo to co myslim, tak sa nepridavali empty, ale objekty s texturou ;)
Particles v enginu nejdu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 27, 2006 12:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Jo asi jo, ale ty částice byly rozmazany a trochu svítily :shock: , to bych já nezvládl :evil: . Teď mě napadlo že budou asi v jiné vrstvě než ta ukázka. tak dík. Ale je to fakt pěknej vysledek. Celkem jednoduchy a pěkny. Vřele doporučuju. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 9:51 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
:idea: Super tak už jsem to zjistil... V 1. vrstvě je empty, kterej přidává objekt plane s životem 100 a pohybem 2 po ose z. Navíc má ipo, kterým se třepe po všech osách (dRotation po ose x, y, z)
No a v 2. vrstvě je ten plane, kterej má zobrazení: tex, twoside a add, je mu přiřazena textura z fotoshopu: černá s bílym kolem uprostřed a face je nabarvenej na oranžovo... Vyadá to fakt skvěle.
P.S. pokud chcete empty použít poblíž aktivního objektu ve hře, musí mít plane zapnutý ještě aktor a ghost, jinak vám to tan objekt odhodí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 02, 2006 6:47 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jeste bys moh necahavat pridavat ty objektu nahodne. misto always dat random a neco tgam nastavit.
akorat ze tenhle zpusob je brutalne zatezijici, a ve hre bys tim podal vsechno ostatni,protoze na nic jinyho by nezbyla sila.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 12:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Jo to random sem tam uz taky dal, protoze to bez neo de jen na sensor always ale když chceš dat sensor property tak musis dat jeste random, jinak se prida 1 castice a ohen dohori...
No myslím že na pIII by to uz melo bejt OK. Ja delam tak trapny veci ze ten vykon ani na nic nepotrebuju setrit, a navic si myslim, ze dneska uz není zadnej problem sehnat nakou posledni pIII tak 1,2Ghz zadaca a spravit si ho :wink: . Bouchaj tam kondenzatory, aty vyenis...

A stejnym zpusobem, jako při ohni se da udelat aj para, odstriknuta voda a kour od kol automobilu atd...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 05, 2006 12:40 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Jirka RCK píše:
:P.S. pokud chcete empty použít poblíž aktivního objektu ve hře, musí mít plane zapnutý ještě aktor a ghost, jinak vám to tan objekt odhodí.


No nepoužíval bych actor u takových vÄ›cí jako je oheň je to celkem zbyteÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 05, 2006 4:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Jasne, me to nak v tom zapalu zkouseni nedoslo... Dik za upozorneni... Su vul. Jo a asi sem se spatne vyjadril o tom plane. myslel sem tim tu jako castici.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz