Právě je čtv úno 20, 2025 6:30 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: socket
PříspěvekNapsal: ned kvě 14, 2006 3:20 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
nasiel som naky tutor na nete tak som skusal, a funguje...
ibaze po chvili (par impulzou, okolo 20) sa mi to zrube...

PYTHON SCRIPT ERROR:
Traceback (most recent call last):
File "pripojenie", line 31, in ?
socket.error: (11, 'Resource temporarily unavailable')

v riadku 30 je:
data = conn.recv(1024)

riadok 31:
conn.send('data + 1')

ale do vtedy to ide dobre, vymenia sa data...tak preco sa to za kazdym zrube?


takto vyzera skript:

Kód:
import socket
cont = GameLogic.getCurrentController()
own = cont.getOwner()
GL = GameLogic

server = cont.getSensor('ss')
client = cont.getSensor('sc')
esc = cont.getSensor('sesc')

host = '127.0.0.1'
port = 50007

if server.isPositive():
   own.furt = 2
   s = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_STREAM)
   s.bind((host, port))
   s.listen(1)
   
   print "server vytvoreny"
   print 'cakam na pripojenie'
   
   while 1:
#if own.furt == 2:
      #s = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_STREAM)
      conn, addr = s.accept()
      conn.setblocking(0)
      print 'klient pripojeny', addr
      
      
      data = conn.recv(1024)
      conn.send('data + 1')
      print 'prisli data', data
      
      conn.close()
      
if client.isPositive() or own.furt ==1:
   own.furt = 1
   s = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_STREAM)
   s.connect((host, port))
   print 'posielam data'
   s.send('1')
   data = s.recv(1024)
   s.close()
   print 'prijal som data:', data

if esc.isPositive():
   print 'odpojene'
   s = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_STREAM)
   s.close()
   own.furt = 0


Viem ze je to amaterske, ale co by ste chceli od amatera... :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 14, 2006 6:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
to sou klasicky python priklady na socket co?
ty nefungujou moc dobre tak jak jsou.

http://ash.webpark.sk/multiplayer2.htm
ashuv multiplayer, zatim nejlepsi co se na netu pro blender objevil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 14, 2006 11:17 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
jj..to poznam, to mi tiez pomohlo....vdaka... Uz som to vyriesil...
co som poriesil mozete vidiet v GB projekty > pokec ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz