Právě je stř lis 27, 2024 3:22 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: spořič
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 10:22 am 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
nevíte někdo jak udělat v GB, napři. mam krychly u ni mam naanimovaný, že po 50 framech se přesune, pak ale potřebuju aby jiná krychle se posunula také, ale až od 50-100 framů. u acutuaru ipo je nastevní pro start a konec animace ale nefunguje to nepomohou ani tlačítka child a forc....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 2:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Nechápu :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 4:14 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
myslim, jako spořič, kde nejprve přejede jedna krychle z bodu A do bodu B, a až po té krychle druhá též z jednoho jiného bodu do druhého, dvě animace po sobě...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 5:41 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Jo uz chapu...zkus přes armaturu jinak nevím :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 6:30 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Jednoducho, bud to s property->time a senzorom property, alebo das na bod B plane, ktoreho ked sa prva kocka dotkne da signal k startu druhej kocky. Vsetko cez actuatory a senzory property.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 7:39 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
property u actuoru a senzoru jsem našel, i time v add property >float ale co dál :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 7:40 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
a přes ipo to nejde, jako jsem animoval prvni kocku.,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 8:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
proste uplne jednoduse-das property jako timer,a tak aby to bylo kdyz skonci ta prvni ipo tak pres sensor property spust tu dalsi ipo,a nebo o dost jednodussi jak psal kracho,dej plane tam,kam kostka dojede,a pres touch nebo colision aby se pri jeho doteku s tou kostkou spustila ta dalsi ipo,a nebo sem proste postni blend a nekdo ti to snad udela


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 8:10 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Na ten timer ale nesmis dat property EQUAL ale INTERVAL na eqaul u timeru potrebujes skript ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2007 8:32 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Můj pokus :P


Přílohy:
sporic.rar [26.32 KiB]
95 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 29, 2007 10:35 am 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
mam to, ukázkový soubor pomůže dycky, :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 08, 2007 10:46 am 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
mam další prosbu, dělam spořič, čtyř fotek kdy se točí krychle a na každé stěně ze čtyř je jedna fotka, ale výsledek je poněku nepovodený na fotkách jsou chyby viz. příloha


Přílohy:
chyba. spořič.PNG
chyba. spořič.PNG [ 99.26 KiB | Zobrazeno 3475 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 4:39 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 28, 2007 3:22 pm
Příspěvky: 48
Bydliště: Potěhy
Blender je IMHO neroztahuje do smeru, aby zachoval kvalitu. Musis je upravit rozmer tak aby to byl ctverec. Napr. 64px X 64px apod. Proste dva stejny rozmery stran A i B, chapes? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 7:06 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
u fotografie, ok dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 1:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Je to nějaký divný... Já sem ipo použil při titulkách na začátku hry, měl jsem tam bod na čase 50 a size y 1 a pak na čase 100 a sizey 0, actulator to měl přehrát od 1 do 100, aby byl čas na čtení titulků... V Belnderu to jelo, ale po vytvoření runtime se to přehrávalo až od 50 do 100, takže hned jak se zapla hra, zmizly titulky... Vyřešil jsem to přes time, ale mám z toho takej divnej pocit... :-(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz