Právě je sob lis 23, 2024 6:59 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: odstranenie/vytvorenie objektu
PříspěvekNapsal: úte srp 28, 2007 9:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
mam spravenu postavu, vsetko funguje normalne, ale ked ju odstranim zo sceny a potom pridam naspat tak sa zacne spravat divno, je vlozena asi pod 30 stupnovym uhlom a pri koliziach vselijako rotuje, a to mam rigid body vypnute...
neviete niekto cim to je? a preco sa pridany objekt nesprava takisto ako ked je v scene od zaciatku...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2007 7:26 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
1.zkus vypnout kolize na meshy
2.dej armatuře jeden actuator collision.nikam ho nemusis pripojovat proste jen tak ho tma nech
3.zkontroluj si osy objektu s osama objektu ze kteryho model emitujes(F7 AXIS)
4.ma model track to?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2007 6:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
kolize na meshi su vypnute
actuator collision tam je
osi sedia a track to ma, v momente ked ho pustim tak sa vyrovna do spravnej pozicie, ale inak pri kolizii padne na podlahu a pri dalsej pod podlahu, ako keby bolo zapnute rigid body a bounds sphere, ked na armature vypnem dynamiku je to dobre, ale zase mi nejdu kolizie...a to potrebujem :?
len ma stve, ze ked pustim hru rovno s tou vrstvou kde je postava tak to ide a blbnut to zacne az ked dam add...

ako by sa to dalo inak riesit?
ma napadlo namiesto vymazania len presunut objekt do neviditelnej vrstvy a potom ho vratit(ak sa to da) :)
alebo spravit ho invisible a vypnut na nom kolizie a fyziku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 29, 2007 6:13 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
najlepsie by bolo postnut blend ;).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 09, 2007 7:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
tak som sa na to pozeral a problem je v tom, ze sa mi zapne simulacia rigid body po vlozeni objektu a ja ju nechcem a neviem ako ju vypnut...
a disablerigidbody() nefunguje v bullet


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 09, 2007 9:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
postni blend


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz