píšem trochu neskôr ako by som mal, pardon
rosenkreuz:
Citace:
3. možnost je nejpravděpodobnější, i když za to určiťe může blender
bol to problém s weight paint módom + pár drobností, kostra mi síce miestami stále uteká, ale pomaly to dostávam pod kontrolu. //edit: teraz robím naraz viac vecí, ako je zdravé, na dolaďovanie kostier mi nezostáva nejak moc času //edit2: keď chcem v BGE púštat animáciu, tak by som asi mal mať kostru v defaultnej póze,že ?
Citace:
vyšla verze 2.53, tak to tam zkus.
pri "práci" používam blender z SVNka, ktorý si kompilujem sám(a už som si ho trochu upravil, viz.
https://projects.blender.org/tracker/index.php?func=detail&aid=23435&group_id=9&atid=127)
Citace:
můžeš sem hodit blend?
model hore na obrázku bude 6-10 mesiacov po zverejnení free verzie hry spolu s ostatnými modelmi uvolnený pod GPL licenciou(open-source) a budú sa dať stiahnuť z mojich stránok.
Nechcem si tu robiť reklamu, ale ak by ťa zaujímalo, ako s tým pokračujem, tak by si raz za čas mohol pozrieť http://www.btags.org/blog... zajtra budem asi dopracovávať postavy.