Vec sa má asi takto. Urobik som testovaciu scénu, s kockami a 12 svetlami. Po prvom spustení bol počet snímkov za sekundu 30 a záťaže GPU som mal asi na 50%, CPU 15%. Ked som ale pohlad oddialil tak to vyzeralo nasledovne:
GPU:86% CPU:20% FPS: 57
Pripadá mi ako keby niečo brzdilo výkon enginu kedže po oddialení stúpla záťaž grafiky a zvýšilo sa FPS, čo by myslím malo byt naopak(až to dobre chápem). Podobné výsledky aj pri teste bez svetiel. zátaž GPU som pozeral cez GPU-Z . Chcel by som vediet či mám tento problém iba ja alebo je to niečo s blenderom
Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm Příspěvky: 1898 Bydliště: Slovensko, Bratislava
To máš dobré. Mne to Game engine ani nezapne :D Celkom zaujímavé výsledky. Môže to byť tým že GPU sa zaťažuje viac pretože musí vykreslovať vic plôch ako pred tým. Menšie zaťaženie cpu a zvýšenie fps. No neviem. Možno preto že keď oddiališ pohľad, tak sú tie kocky menšie, čo znamená menší rôznofarebný a väčší jednofarebný povrch ktorý sa vykresluje. Ale to len strieľam :)
Tak to vyzerá, že čím bližšie je kamera ku svetlu, tým menší počet snímkov za sekundu. Dnes... vlastne včera som začal s novým spôsobom nasvietenia scény levelu pretože po spustení som mal FPS okolo 28-30. Spravil som svetlá tak aby sa zapli len ked som blízko nich a čo sa nestalo... . FPS v blízkosti svetla buď pomaly klesalo alebo padlo zo 60 na 30.
Keď budem mat po skúškach, tak urobím dalšie testy aby som si bol na 100% istý, za akých podmienok FPS padá a či to závisí od operačného systému alebo grafickej karty.
P.S. testované na operačný systém: Windows XP grafická karta: NVidia 8600GT s najnovšími ovladačmi verzia blendera: 2.57b
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru