Takze mam dalsich par otazok...
Ako mam spravit, ze mam nejaky obrazok, ktory je ale iba zlozeny z odtienov ciernej farby, ze je cierno biely, no a ako ho mam dostat na objekt v Blender Game Engine, aby tvaroval povrch toho objektu? Tusim sa to vola Bump mapping, a ide to v BGE? aha, este som nasiel na googli nieco ze Parallax mapping, to by tiez slo? a co je to Radiosoty mapping? ok, to bude z mojich otazok k povrchu asi vsetko...
Teraz by som rad vedel, ako spravit odlesk auta...ja viem, ze textura ide spravit tak, ze ked ju (nemusim) namapujem, tak zaciarknem v nastaveni ze real - time reflection, ale ako mam spravit, ze idem okolo stromu, na kapote sa odraza strom (respektive, tak ako je to vidno na normalnej ulici, ked je ciste auto, tak ten strom je taky roztiahnuty), proste aby to bolo realisticke, a nie iba textura, aby to auto takto odrazalo HOCICO, niekto tu spominal Texture plug-in, ale ja som z toho clanku nepochopil vela, stiahol som si daco, nejaky balik so subormi s priponami *.h a *.cpp, ale nepochopil som ze kam to mam dat, v tom clanku bolo, ze
"First you have to choose, which version of binaries you will use. Then copy files from version folder (blendVideoTex.pyd and .dll files, if there are some) to folder, that is included in PYTHONPATH environment variable. That’s the safe way."
ale dalej bolo, ze to mozem skladovat aj v adresari, kde mam cely Blender, alebo kde mam *.blend subor, takze to cele s tym zrkadlom, co som chcel vediet, tak som tie subory nakopcil k blenderu (do adresaru, kde mam blender) ale to video, nejako...nehralo,...zrkadlo...neodrazalo, prosim keby mi vedel dakto vysvetlit ten texture plug-in
za pochopenie a pripadnu pomoc dakujem