Právě je čtv úno 20, 2025 6:56 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2005 10:27 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
jm,

ten sleep() je len hack, od toho sa nedá očakávať, že to bude fungovať za všetkých okolností. Dal by sa napísať skript, ktorý by meral framerate a adaptívne nastavoval hodnotu pre sleep() tak, aby bola záťaž procesora čo najmenšia, ale aby nespadol pod zadanú minimálnu framerate.

Napr:
Kód:
import time
# objekt pre riadenie framerate
obj = GameLogic.getCurrentController().getOwner()
# minimalna framerate
minFrameRate = 20
# aktualny cas
actTime = obj.time
# ak sa lisi od predchadzajuceho casu
if actTime > obj.prevTime:
  # zisti cas pre cakanie
  sleepTime = 1.0/minFrameRate - actTime + obj.prevTime
  # zapis cas do predosleho
  obj.prevTime = actTime
  # ak vysiel kladny cas
  if sleepTime > 0:
    # uspi ho na tento cas
    time.sleep(sleepTime)

Skript treba zavesiť na objekt, ktorý má premennú time typu Timer a premennú prevTime typu Float. Štartovať ho treba pri každom frame (senzor Always v pulznom režime).

Tento skript zabezpečí, že na pomalých počítačoch to nebude brzdené, na silných áno. S nastavením minFrameRate na 16 som na svojom stroji dosiahol framerate okolo 25 a záťaž procesora okolo 10-15 %. Funkcia zníženia zaťaženia a framerate nie je lineárna, treba experimentovať. Pri veľmi nízkych číslach (u mňa 15 a menej) dôjde k zahlteniu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2005 3:17 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Zjímavý...Sice o tomhle vím,ale takhle použitý jsem to neviděl....
Fakt hezký...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2005 3:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
re ash:
muzem to hodit na bge stranky

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2005 3:54 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
jm, v pohode to tam daj...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2005 4:12 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
thx, done
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 19, 2005 5:42 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
:D trochu neskoro ale predsa..........

sa tiez zaoberam game enginom :wink:
ale len zacinam.... :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Já snad taky
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2005 6:21 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Začínám vlastně i s Blenderem, ale game engine se mi skoro hnedka zalíbil, tak teď zkouším co se dá (ale především se scriptama to bude ještě těžký... proč to nemá JavaScript :cry: :lol: )...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: v GB (dží bí :) si hraju i ja
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2005 4:35 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2005 3:00 pm
Příspěvky: 39
mam predstavu o vlastne ani ne hre a zkousim se k ni propracovat. Znate nekdo terrep2 ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2005 10:04 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
neznam....popiš.

Docela mě zaráží že tolik lidí dělá v enginu a viděl jsem tak málo pokusů a dílek....Lidi snažte se....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 13, 2005 2:43 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
TeÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 13, 2005 2:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Výskok kuliÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: v GB (dží bí :) si hraju i ja
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2005 8:21 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv led 06, 2005 3:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha
YossXXII píše:
mam predstavu o vlastne ani ne hre a zkousim se k ni propracovat. Znate nekdo terrep2 ?

Jo, asi jo. Neni to takový ježdění teréních autíček? A myslím, že to běhá pod Dosem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2005 4:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
[quote="MiliKiller"]Výskok kuliÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2005 9:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Doporučuji tutorial na 3dscena.cz, jinka máš dvě možnosti, buď dáš edito object-camera, a pak se kamera bude s určitym (třeba i 0) spožděnim dostávat na určitej bod za autem a zároveň se na něj bude koukat, nebo můžeš dát kameru jako parent auticka, což ti udělá jakoby kamera byla pevně přidělaná k autu (třeba na pomylsnym jeřábu :D ), rozhodni se podle toho co se ti víc hodí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 15, 2005 3:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 10, 2005 2:33 pm
Příspěvky: 65
JO to vim jenže tam se ta kamera jen otáÄ


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz