blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Strelba http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1025 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ sob dub 30, 2005 4:43 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
takze strelba...... najskôr musis mat(co asi aj mas) nieco co to bude vystrelovat-zbran alebo obiekt typu Empty v jej hlauni. dalej si vytvoris strelu-jedno z coho, a premestnis ju do inej vrstvy (M vyberies vrstvu a OK) dalej k zbrani(alebo ten obiekt ktory to ma vystrelovat) pridas sensor controller a actuator. v sensor nastavis keyboard (predpokladam ze sa to bude ovladat klavesnicou)a nastavis napriklad space controller ostava. actuator nastavis na Edit object a add object....do ob: napises nazou toho co sa bude strielat, v nasom pripade strela. a je to. este mensie upravi- time znamena ako dlho ta strela bude mat zivotnost, ak nula tak je tam na stalo. linV- x-y-z smer do akeho to bude strielat a akou silou.........este zatlac L a je to v poho........ ak nechpes hodim ti .blend abo navstiv ashsid.szm.sk
|
Autor: | zgerbiak [ čtv kvě 05, 2005 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
neviem ci som pochopil............... môze to byt tym ze stihacka reaguje so strelou........takze strele musis zadat actor a nevem si spomenut, ale je to hned to vedla. ak som spravne pochopil.. |
Autor: | zgerbiak [ sob kvě 07, 2005 5:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
objekty k sebe priradujes ctrl+p .ctrl+j mas na spajanie obiektou do jedneho... ctrl+p podradujes obiekty. ten skôr vyznaceny je podradeny tomu druhemu. takze ked pohnes prvim nic sa nestane, ale ak tym druhym tak sa pohybuje aj s prvym.... ale problem by mohol byt aj v tom ze strela sa pohybuje po "globalnych" osiach. takze ked niecomu urcujes smer pohybu a chces aby sa pohyboval po lokalnych tak musis pri tom zatlacit to tlacitko "L" dufam ze rozumies |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |