blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Strelba
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1025
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ sob dub 30, 2005 4:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

takze strelba......
najskôr musis mat(co asi aj mas) nieco co to bude vystrelovat-zbran alebo obiekt typu Empty v jej hlauni.
dalej si vytvoris strelu-jedno z coho, a premestnis ju do inej vrstvy (M vyberies vrstvu a OK)
dalej k zbrani(alebo ten obiekt ktory to ma vystrelovat) pridas sensor controller a actuator.
v sensor nastavis keyboard (predpokladam ze sa to bude ovladat klavesnicou)a nastavis napriklad space
controller ostava.
actuator nastavis na Edit object a add object....do ob: napises nazou toho co sa bude strielat, v nasom pripade strela. a je to.

este mensie upravi- time znamena ako dlho ta strela bude mat zivotnost, ak nula tak je tam na stalo.
linV- x-y-z smer do akeho to bude strielat a akou silou.........este zatlac L a je to v poho........
ak nechpes hodim ti .blend
abo navstiv ashsid.szm.sk

Přílohy:
Poznámka: to ve ono
strelba.rar [19.14 KiB]
169 krát

Autor:  zgerbiak [ čtv kvě 05, 2005 1:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

neviem ci som pochopil...............
môze to byt tym ze stihacka reaguje so strelou........takze strele musis zadat actor a nevem si spomenut, ale je to hned to vedla.

ak som spravne pochopil.. :wink:

Autor:  zgerbiak [ sob kvě 07, 2005 5:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

objekty k sebe priradujes ctrl+p .ctrl+j mas na spajanie obiektou do jedneho...
ctrl+p podradujes obiekty. ten skôr vyznaceny je podradeny tomu druhemu. takze ked pohnes prvim nic sa nestane, ale ak tym druhym tak sa pohybuje aj s prvym....
ale problem by mohol byt aj v tom ze strela sa pohybuje po "globalnych"
osiach. takze ked niecomu urcujes smer pohybu a chces aby sa pohyboval po lokalnych tak musis pri tom zatlacit to tlacitko "L"

dufam ze rozumies :bigups:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/