blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Pozadie http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1121 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MiliKiller [ čtv kvě 19, 2005 10:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kdisy jsem tohle Å™eÅ¡il....A doÅ™eÅ¡il.... |
Kdisy jsem tohle Å™eÅ¡il....A doÅ™eÅ¡il....dáš novou scénu jako background....A do nà dáš tu kostku s tim vesmÃrem....Do kostky dáš kameru a pak kopÃrujeÅ¡ Orientation tý kamery normálnà scény na kameru na background scénÄ›.. |
Autor: | Ash [ pát kvě 20, 2005 9:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Takisto sa to dá urobiť bez background scény (aj keď tá má aj iné výhody - napríklad ak je v scéne použitá hmla a pozadie má byť bez hmly). Jednoducho si zväčši skybox na veľkosť, ktorá zahŕňa celú scénu a urob jej vertex parent (na 1 vertex) na objekt, ktorý je parentom kamery. Skybox sa bude pohybovať s kamerou bez jej rotácie, takže bude nekonečný, a netreba žiadne dodatočné skripty na orientáciu. |
Autor: | MiliKiller [ pát kvě 20, 2005 10:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Background scéna nemůže nikdy pÅ™ekrejt normálnà scénu....to by byla pak uplnÄ› k niÄ |
Autor: | jm [ sob kvě 21, 2005 11:05 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pak je tady, nebo byl problem s alfou, a specialene na ATi kartach. Nvidia byla na tom trochu lip. pokud pouzijes objekt s alfou, a mela by se za ni ukazat background scena tak se ti ta alfa objektu nebude korektne prolinat s pozadim. tada takovou skusenost sem mel ja, v 2.25. jm |
Autor: | MiliKiller [ ned kvě 22, 2005 1:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen doplnÃm JM--- Tohle mi dÄ›la i stará Nvidia Riva TNT a teÄ |
Autor: | viduka [ ned kvě 22, 2005 8:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
offtopic:(uz to nikdy neudelam) Citace: Tohle mi děla i stará Nvidia Riva TNT a teď stará S3 Trio a taky S3 Virge DX....Ale to jsou karty který už asi nikdo nepoužívá...
ale pouziva, to by ses divil co z TNTcka vymacknes |
Autor: | jm [ ned kvě 22, 2005 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
btw, ja sem prezentoval zrovna na entermultimediale svuj projekt kde se kreje 12 pruhlednejch objektu na RIVA TNT jen sem to musel hodit na 800*600 protoze se to jinak sekalo. mozna ze posleni patch by mohl tenhle problem resit. link: http://blender.org/modules.php?op=modlo ... dd857935bb jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |