blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Pozadie
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1121
Stránka 11

Autor:  MiliKiller [ čtv kvě 19, 2005 10:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Kdisy jsem tohle Å™eÅ¡il....A doÅ™eÅ¡il....

Kdisy jsem tohle řešil....A dořešil....dáš novou scénu jako background....A do ní dáš tu kostku s tim vesmírem....Do kostky dáš kameru a pak kopíruješ Orientation tý kamery normální scény na kameru na background scéně..

Autor:  Ash [ pát kvě 20, 2005 9:57 am ]
Předmět příspěvku: 

Takisto sa to dá urobiť bez background scény (aj keď tá má aj iné výhody - napríklad ak je v scéne použitá hmla a pozadie má byť bez hmly). Jednoducho si zväčši skybox na veľkosť, ktorá zahŕňa celú scénu a urob jej vertex parent (na 1 vertex) na objekt, ktorý je parentom kamery. Skybox sa bude pohybovať s kamerou bez jej rotácie, takže bude nekonečný, a netreba žiadne dodatočné skripty na orientáciu.

Autor:  MiliKiller [ pát kvě 20, 2005 10:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Background scéna nemůže nikdy pÅ™ekrejt normální scénu....to by byla pak uplnÄ› k niÄ

Autor:  jm [ sob kvě 21, 2005 11:05 am ]
Předmět příspěvku: 

pak je tady, nebo byl problem s alfou, a specialene na ATi kartach. Nvidia byla na tom trochu lip.
pokud pouzijes objekt s alfou, a mela by se za ni ukazat background scena tak se ti ta alfa objektu nebude korektne prolinat s pozadim.

tada takovou skusenost sem mel ja, v 2.25.

jm

Autor:  MiliKiller [ ned kvě 22, 2005 1:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jen doplním JM--- Tohle mi dÄ›la i stará Nvidia Riva TNT a teÄ

Autor:  viduka [ ned kvě 22, 2005 8:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

offtopic:(uz to nikdy neudelam)
Citace:
Tohle mi děla i stará Nvidia Riva TNT a teď stará S3 Trio a taky S3 Virge DX....Ale to jsou karty který už asi nikdo nepoužívá...

ale pouziva, to by ses divil co z TNTcka vymacknes :-)

Autor:  jm [ ned kvě 22, 2005 8:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

btw, ja sem prezentoval zrovna na entermultimediale svuj projekt kde se kreje 12 pruhlednejch objektu na RIVA TNT :P
jen sem to musel hodit na 800*600 protoze se to jinak sekalo. :(

mozna ze posleni patch by mohl tenhle problem resit.
link:
http://blender.org/modules.php?op=modlo ... dd857935bb
jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/