blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
kolozie obiektou http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1248 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ ned čer 12, 2005 4:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | kolozie obiektou |
viem ze je to blba otazka ale uz ma to fakt stve. mam dva obiekty. jeden predstavuje postavu a druhy strelu. strela sa pohybuje znacnou rychlostou(dLoc 2.00) oba obiekty maju svoj vlastny material, v uv maju zadane texture light collision a twosided. oba maju v logic buttons zadane pomocou touch (oba obiekty material toho druheho) end object. strela ma zadane actor ghost a postava actor dynamic bounds box. takze ked sa stretnu nic sa nestane. skusal som to riesit tym ze postave som odstranil senzor na touch a controllers a end object som spojil so strelou. takze ked sa strela dotkla postavy vyslala aj signal nech zmizne ta postava, ale potom mi zmizla len ona a strela letela dalej pritom mala jasne zadane nech zmizne aj ona! a nehovorte mi ze mi sla strela rychlo pretoze sa ledva hybala. som s toho na nervy.....kto mi poradi |
Autor: | mad_eye [ pon čer 13, 2005 11:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim nic o game enginu ale pokud smazes objekt postavy mozna uz "nestihne" rict strele at zhebne. Kdo vi? |
Autor: | xixixao [ pon čer 13, 2005 6:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm, takhle ti asi nehelpnem, chtělo by to blend, napadlo že by to mohlo být tím že střela je ghost, ale vzhledem k tomu že touch zpoloviny funguje fakt nevim... |
Autor: | MiliKiller [ úte čer 14, 2005 8:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
NumůžeÅ¡ Å™eÅ¡it rychlost stÅ™eli pÅ™ez Dloc....Lidi Å¡koda že neznáte Blender 2.25 tam by jste pochopily základy...KurnÃk hnusnej Ticktrate..... DLoc..Znamená posun z mÃsta na mÃsto....To je blbost...stÅ™la se ti v reálu nepohybuje skokem ale nÄ›jakou rychlostÃ.....Správné Å™eÅ¡enà je Å™eÅ¡it kolize pÅ™i posunu s Lineárnà rychlostÃ....NavÃc bych tu rychlost podstatnÄ› snÞil... U Dloc se stane že tu stÅ™elu máš pÅ™ed objÄ›ktem a pak sama skoÄ |
Autor: | zgerbiak [ čtv čer 16, 2005 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v pythone prave zacinam skusim s tym nieco spravit. dik za typ |
Autor: | MiliKiller [ pát čer 17, 2005 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Když by si chtÄ›l pomoct tak staÄ |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 18, 2005 10:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
MiliKiller píše: Když by si chtěl pomoct tak stačí říct....Nejaký ukázky zpitvam
skusal som to cez colosion a fungovalo to.ale iba vtedy ked som na ani jednom nemal zadany material, takze mi tie obiekty mizli vzdy ked sa s niecim stretli(jedno s cim) u streli by som to este toleroval, ale u postavi to je nemyslitelne a tie ukazky by mi pomohli, ak budes taky dobry |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 25, 2005 5:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
takze nikto mi nevie dat odpoved.... trochu som skusal a myslim ze to je najefektivnejsie riesenie. nebudem rozoberat pozrite sa na to a pochopite. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |