blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

kolozie obiektou
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1248
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ ned čer 12, 2005 4:42 pm ]
Předmět příspěvku:  kolozie obiektou

viem ze je to blba otazka ale uz ma to fakt stve.
mam dva obiekty. jeden predstavuje postavu a druhy strelu.
strela sa pohybuje znacnou rychlostou(dLoc 2.00)
oba obiekty maju svoj vlastny material, v uv maju zadane texture light collision a twosided.
oba maju v logic buttons zadane pomocou touch (oba obiekty material toho druheho) end object.
strela ma zadane actor ghost a postava actor dynamic bounds box.


takze ked sa stretnu nic sa nestane. :shock:
skusal som to riesit tym ze postave som odstranil senzor na touch a controllers a end object som spojil so strelou.
takze ked sa strela dotkla postavy vyslala aj signal nech zmizne ta postava, ale potom mi zmizla len ona a strela letela dalej :evil:
pritom mala jasne zadane nech zmizne aj ona!

a nehovorte mi ze mi sla strela rychlo pretoze sa ledva hybala. :twisted:


som s toho na nervy.....kto mi poradi :?: :?: :?: :?:

Autor:  mad_eye [ pon čer 13, 2005 11:34 am ]
Předmět příspěvku: 

nevim nic o game enginu ale pokud smazes objekt postavy mozna uz "nestihne" rict strele at zhebne. Kdo vi? :lol:

Autor:  xixixao [ pon čer 13, 2005 6:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, takhle ti asi nehelpnem, chtělo by to blend, napadlo že by to mohlo být tím že střela je ghost, ale vzhledem k tomu že touch zpoloviny funguje fakt nevim...

Autor:  MiliKiller [ úte čer 14, 2005 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Numůžeš řešit rychlost střeli přez Dloc....Lidi škoda že neznáte Blender 2.25 tam by jste pochopily základy...Kurník hnusnej Ticktrate.....

DLoc..Znamená posun z místa na místo....To je blbost...střla se ti v reálu nepohybuje skokem ale nějakou rychlostí.....Správné řešení je řešit kolize při posunu s Lineární rychlostí....Navíc bych tu rychlost podstatně snížil...

U Dloc se stane že tu stÅ™elu máš pÅ™ed objÄ›ktem a pak sama skoÄ

Autor:  zgerbiak [ čtv čer 16, 2005 1:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

v pythone prave zacinam :roll:
skusim s tym nieco spravit.
dik za typ :wink:

Autor:  MiliKiller [ pát čer 17, 2005 1:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Když by si chtÄ›l pomoct tak staÄ

Autor:  zgerbiak [ sob čer 18, 2005 10:39 am ]
Předmět příspěvku: 

MiliKiller píše:
Když by si chtěl pomoct tak stačí říct....Nejaký ukázky zpitvam


skusal som to cez colosion a fungovalo to.ale iba vtedy ked som na ani jednom nemal zadany material, takze mi tie obiekty mizli vzdy ked sa s niecim stretli(jedno s cim) u streli by som to este toleroval, ale u postavi to je nemyslitelne :?

:D a tie ukazky by mi pomohli, ak budes taky dobry :D

Autor:  zgerbiak [ sob čer 25, 2005 5:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

takze nikto mi nevie dat odpoved....
trochu som skusal a myslim ze to je najefektivnejsie riesenie.
nebudem rozoberat pozrite sa na to a pochopite. :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/