blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Walktrough TicRate
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1272
Stránka 11

Autor:  MiliKiller [ sob čer 18, 2005 1:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Walktrough TicRate

Dotaz proÄ

Autor:  MiliKiller [ sob čer 18, 2005 1:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zdá se mi to nebo je to bug?

Při nastavení tý fizyky v Tick Rate mi zamrznou všechny dinamický objekty.....

Neznam moc tickrate a jeho vlastnost...podívejte se na to někdo kdyžtak se to nahlásí do bugtraceru

Tady přikládam muj testovací soubor....když odpářete ten script na tick rate tak to chodí normálně

Přílohy:
koule.zip [43.65 KiB]
177 krát

Autor:  zgerbiak [ sob čer 18, 2005 4:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

neviem ale mne to islo tak stale tak isto.aj ked som to pripojil :roll:

Autor:  MiliKiller [ sob čer 18, 2005 5:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dotaz...Ta koule ti padala a odrážela se od té plochy?

V blenderu 2.37a???

Autor:  zgerbiak [ sob čer 18, 2005 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

myslis od toho tiena?
nieeeee

Autor:  MiliKiller [ sob čer 18, 2005 5:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim že když zmáÄ

Autor:  zgerbiak [ sob čer 18, 2005 5:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

sakra.som si zmilil s inou temou.....
mne ta gula pada na tu plochu a gula sa po nej aj ked to je odpojene a aj ked je to zapojene.

Autor:  MiliKiller [ sob čer 18, 2005 5:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

To je divný...když to mam spojeny tak se mi ta koule ani nehne

Autor:  zgerbiak [ sob čer 18, 2005 5:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

pozrel som to este raz. nic sa nezmenilo furt mi to ide.
v com to spustas?ja v 2.35-ke

Autor:  MiliKiller [ sob čer 18, 2005 7:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

v 2.35 to poběží...jde mo o ¨troretický" bug v 2.37 a 2.37a

Autor:  xixixao [ sob čer 18, 2005 11:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

JJ, máš pravdu, i v 2.36 to běhá v pohodě, zatímco v 2.37 už to neběží s tim skriptem a má to úplně jinou kolizi!!!

Autor:  MiliKiller [ ned čer 19, 2005 12:33 am ]
Předmět příspěvku: 

Koukam že od vás se niÄ

Autor:  jm [ ned čer 19, 2005 10:58 am ]
Předmět příspěvku: 

na macOS 10.4, blender 2.37a to dela tu samou chybu.
divny.
------------
mimochodem netusite kde je na macu u blendru konzola :tellme:
jm

Autor:  jm [ čtv čer 30, 2005 10:17 am ]
Předmět příspěvku: 

skus tenhle build
http://blender.org/modules.php?op=modlo ... 58640c754b

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/