blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Walktrough TicRate http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1272 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MiliKiller [ sob čer 18, 2005 1:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Walktrough TicRate |
Dotaz proÄ |
Autor: | MiliKiller [ sob čer 18, 2005 1:16 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Zdá se mi to nebo je to bug? PÅ™i nastavenà tý fizyky v Tick Rate mi zamrznou vÅ¡echny dinamický objekty..... Neznam moc tickrate a jeho vlastnost...podÃvejte se na to nÄ›kdo kdyžtak se to nahlásà do bugtraceru Tady pÅ™ikládam muj testovacà soubor....když odpářete ten script na tick rate tak to chodà normálnÄ›
|
Autor: | zgerbiak [ sob čer 18, 2005 4:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
neviem ale mne to islo tak stale tak isto.aj ked som to pripojil |
Autor: | MiliKiller [ sob čer 18, 2005 5:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dotaz...Ta koule ti padala a odrážela se od té plochy? V blenderu 2.37a??? |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 18, 2005 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
myslis od toho tiena? nieeeee |
Autor: | MiliKiller [ sob čer 18, 2005 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim že když zmÃ¡Ä |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 18, 2005 5:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sakra.som si zmilil s inou temou..... mne ta gula pada na tu plochu a gula sa po nej aj ked to je odpojene a aj ked je to zapojene. |
Autor: | MiliKiller [ sob čer 18, 2005 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je divný...když to mam spojeny tak se mi ta koule ani nehne |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 18, 2005 5:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pozrel som to este raz. nic sa nezmenilo furt mi to ide. v com to spustas?ja v 2.35-ke |
Autor: | MiliKiller [ sob čer 18, 2005 7:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v 2.35 to poběžÃ...jde mo o ¨troretický" bug v 2.37 a 2.37a |
Autor: | xixixao [ sob čer 18, 2005 11:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
JJ, máš pravdu, i v 2.36 to běhá v pohodě, zatímco v 2.37 už to neběží s tim skriptem a má to úplně jinou kolizi!!! |
Autor: | MiliKiller [ ned čer 19, 2005 12:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukam že od vás se niÄ |
Autor: | jm [ ned čer 19, 2005 10:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
na macOS 10.4, blender 2.37a to dela tu samou chybu. divny. ------------ mimochodem netusite kde je na macu u blendru konzola jm |
Autor: | jm [ čtv čer 30, 2005 10:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
skus tenhle build http://blender.org/modules.php?op=modlo ... 58640c754b jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |