blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Plášť
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1293
Stránka 11

Autor:  Koniáš [ ned čer 26, 2005 8:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Plášť

Omlouvám se, že toto není GameBlender, ale nenašel sem lepší místo kam to napsat.
Takže- jaým způsobem se dá udělat plášť bez skriptů, aby vypadal reálně?

Autor:  viduka [ ned čer 26, 2005 8:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

bud to rucne vymodelovat nebo nejak pres softbody

Autor:  Koniáš [ ned čer 26, 2005 8:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neměl by tu někdo link na nějaký příklad, ten plášť se pokouším modelovat už přes 2 hodiny a nikam to nevede...

Autor:  viduka [ ned čer 26, 2005 8:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

o linku nevim. predpokladam, ze to zkousis se zapnutym proportion nastrojem :-) s nim by to melo snad jit

Autor:  Koniáš [ ned čer 26, 2005 10:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

sry, ale mam minimální zkuÅ¡enosti s GameBlendrem, pak umím ty tutoriály pro zaÄ

Autor:  viduka [ ned čer 26, 2005 10:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je kdyz v edit modu zmacknes klavesu o. tim se to aktivuje. vyberes vertexy a koleckem mysi zvetsujes rozsah nastroje. chce si to vyzkouset. ve verzi 2.37 je tam vic moznosti tohohle nastroje

Autor:  xixixao [ pon čer 27, 2005 12:39 am ]
Předmět příspěvku: 

Imho chceš to GB??? To bude dost náročný, protože aby plášť vypadal dobře budeš asi potřebovat hodnš faců, jinak sem se o podobnou věc taky dlouho pokoušel ale pokaždé zhruba po 2,5 hodinách sem se na to vy***l, takže jestli přijdeš na účinou metodu tak jí sem nezapomeň hodit...

Autor:  jm [ pon čer 27, 2005 2:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

jestli ti jde o hadr v enginu tak proste armatura, jestli ti jde o blender jako takovej tak si prohlidni forum, nebo primo skoc na jirkovy H. stranky ma tam videotutorial na softbody.

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/