blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Plášť http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1293 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Koniáš [ ned čer 26, 2005 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Plášť |
Omlouvám se, že toto nenà GameBlender, ale nenaÅ¡el sem lepÅ¡Ã mÃsto kam to napsat. Takže- jaým způsobem se dá udÄ›lat plášť bez skriptů, aby vypadal reálnÄ›? |
Autor: | viduka [ ned čer 26, 2005 8:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bud to rucne vymodelovat nebo nejak pres softbody |
Autor: | Koniáš [ ned čer 26, 2005 8:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
NemÄ›l by tu nÄ›kdo link na nÄ›jaký pÅ™Ãklad, ten plášť se pokouÅ¡Ãm modelovat už pÅ™es 2 hodiny a nikam to nevede... |
Autor: | viduka [ ned čer 26, 2005 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
o linku nevim. predpokladam, ze to zkousis se zapnutym proportion nastrojem s nim by to melo snad jit |
Autor: | Koniáš [ ned čer 26, 2005 10:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sry, ale mam minimálnà zkuÅ¡enosti s GameBlendrem, pak umÃm ty tutoriály pro zaÄ |
Autor: | viduka [ ned čer 26, 2005 10:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je kdyz v edit modu zmacknes klavesu o. tim se to aktivuje. vyberes vertexy a koleckem mysi zvetsujes rozsah nastroje. chce si to vyzkouset. ve verzi 2.37 je tam vic moznosti tohohle nastroje |
Autor: | xixixao [ pon čer 27, 2005 12:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Imho chceš to GB??? To bude dost náročný, protože aby plášť vypadal dobře budeš asi potřebovat hodnš faců, jinak sem se o podobnou věc taky dlouho pokoušel ale pokaždé zhruba po 2,5 hodinách sem se na to vy***l, takže jestli přijdeš na účinou metodu tak jí sem nezapomeň hodit... |
Autor: | jm [ pon čer 27, 2005 2:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli ti jde o hadr v enginu tak proste armatura, jestli ti jde o blender jako takovej tak si prohlidni forum, nebo primo skoc na jirkovy H. stranky ma tam videotutorial na softbody. jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |