Právě je čtv úno 20, 2025 6:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte srp 16, 2005 10:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Možná jsem na nÄ›co pÅ™iÅ¡el....když otexturujete jeden mesh klasicky UV a druhýmu dálte alpha texturu se zapeÄ


Přílohy:
Poznámka: Tohle je blend
vizualizace6.zip [335.69 KiB]
155 krát
Poznámka: Takhle to vypadá u mÄ›...a u vás???
visul4.jpg
visul4.jpg [ 13.56 KiB | Zobrazeno 1490 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2005 10:47 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hm divny. normalne by to samozrejme melo blikat. protoze ti lezej 2 polygony presne na sobe a on by nemel vedet kterej ma zobrazovat.
zkousel sem to i v 2.25 a taky to slape.

tomu fakt nerozumim. ale vysledek je fakt supr. takovej multitexturing akorat ze je tam 2X tolik polygonu, ,no co uz, nejak si clovek musi pomoct.

:twisted: jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2005 11:02 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Taky to nechápu...Jsem to robíral s Jirkou a taky neví jak je to možný...Ale chodí to....a to je hlavní....tím ušetříš obrovský množství paměti na grafice....to je boží...

A když budeÅ¡ dÄ›lat pÅ™iměřený modely tak si myslím že to nebude takovej problém v 2x takovim poÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2005 11:24 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Zrejme blender pre renderovanie objektov s alpha nastavený z-offset, ktorý zabezpečuje neblikanie. Pokusne som zmenšil objekt bez alpha na 0.999 a bol z toho z-fighting ako vyšitý.

Bez ohľadu na to to vyzerá fakt dobre.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2005 11:35 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jojo...to jsem zkouÅ¡l....staÄ


Přílohy:
visul6.jpg
visul6.jpg [ 27.17 KiB | Zobrazeno 1462 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2005 4:14 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
sranda je ze stejne tak na to muzes dat i environment mapu, a udelat tomu tak lesklej material+renderosity+opakovanou texturu.

jm


Přílohy:
vizualizace7.zip [394.74 KiB]
134 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2005 7:20 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jo jsem taky testoval....

Je s tim sranda....Dokonalá funkce....ProÄ


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz