blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Test radiosity + "multitexturing" (je to Å¡vindl) http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1486 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MiliKiller [ úte srp 16, 2005 10:44 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Test radiosity + "multitexturing" (je to Å¡vindl) | |||
Možná jsem na nÄ›co pÅ™iÅ¡el....když otexturujete jeden mesh klasicky UV a druhýmu dálte alpha texturu se zapeÄ
|
Autor: | jm [ stř srp 17, 2005 10:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hm divny. normalne by to samozrejme melo blikat. protoze ti lezej 2 polygony presne na sobe a on by nemel vedet kterej ma zobrazovat. zkousel sem to i v 2.25 a taky to slape. tomu fakt nerozumim. ale vysledek je fakt supr. takovej multitexturing akorat ze je tam 2X tolik polygonu, ,no co uz, nejak si clovek musi pomoct. ![]() |
Autor: | MiliKiller [ stř srp 17, 2005 11:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky to nechápu...Jsem to robÃral s Jirkou a taky nevà jak je to možný...Ale chodà to....a to je hlavnÃ....tÃm uÅ¡etÅ™ÃÅ¡ obrovský množstvà pamÄ›ti na grafice....to je božÃ... A když budeÅ¡ dÄ›lat pÅ™iměřený modely tak si myslÃm že to nebude takovej problém v 2x takovim poÄ |
Autor: | Ash [ stř srp 17, 2005 11:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zrejme blender pre renderovanie objektov s alpha nastavený z-offset, ktorý zabezpečuje neblikanie. Pokusne som zmenšil objekt bez alpha na 0.999 a bol z toho z-fighting ako vyšitý. Bez ohľadu na to to vyzerá fakt dobre. |
Autor: | MiliKiller [ stř srp 17, 2005 11:35 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Jojo...to jsem zkouÅ¡l....staÄ
|
Autor: | jm [ stř srp 17, 2005 4:14 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
sranda je ze stejne tak na to muzes dat i environment mapu, a udelat tomu tak lesklej material+renderosity+opakovanou texturu. jm
|
Autor: | MiliKiller [ stř srp 17, 2005 7:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo jsem taky testoval.... Je s tim sranda....Dokonalá funkce....ProÄ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |