blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

kolize
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1508
Stránka 11

Autor:  KAr3l [ pon srp 22, 2005 5:08 pm ]
Předmět příspěvku:  kolize

Udělal sem kombajn a ted potřebuju když najede na obilí tak aby zmizelo.
Jak na to?

Autor:  MiliKiller [ pon srp 22, 2005 6:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

musíš....udělat zákonitost....

Obilí musí mít sensor kolize na kombajn....pak obyÄ

Autor:  KAr3l [ pon srp 22, 2005 6:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mám další problem, když tam dám pár klasů asi 30 tak se mi t ozaÄ

Autor:  xixixao [ pon srp 22, 2005 7:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim že pokud máš jeden klas jako jeden plane s alfou tak by se to sekat nemělo...

Autor:  KAr3l [ pon srp 22, 2005 9:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

myslíš jako alfu průhlednost? v ojiný alě nevim ale v game enginu se moc nevyznám tak newim
btw: kámošovi se to neseká tak to bude as ikompem

Autor:  KAr3l [ úte srp 23, 2005 12:00 am ]
Předmět příspěvku: 

jen upřesním že kombajn má 1444 vertexů a 1201 faců
PC: 800Mhz a ATI 32mb RAM grafika

cca 50 klásků obylí a hra se sekne a nejde se dál ani hnout

Autor:  xixixao [ úte srp 23, 2005 12:55 am ]
Předmět příspěvku: 

No jestli se ti hra seká po přidání více klasů, tak budeš asi omezovat klasy... Jak vlastně ten tvůj klas vypadá? Je to objekt s hodně vertexama či co?

Autor:  KAr3l [ úte srp 23, 2005 12:57 am ]
Předmět příspěvku: 

ne jen plane 4 vertexy

tak mnÄ› napadlo jestli tÅ™eba nároÄ

Autor:  xixixao [ úte srp 23, 2005 1:10 am ]
Předmět příspěvku: 

Netušim, mohlo by to být tim, o vertexy určitě nepude když jich tam máš tak málo...

Autor:  jm [ úte srp 23, 2005 9:08 am ]
Předmět příspěvku: 

zda se ze to je tvym kompem. 800mhz neni nic moc, ja sem ...clovece ja sem skousel jenu vec na 400 s nejakou interni grafarnou sice to jelo na 1fps ale jelo...a to ty asi nechces ;)

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/