blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
low poly modeling http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1737 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | jm [ pát zář 30, 2005 9:00 am ] | ||
Předmět příspěvku: | low poly modeling | ||
tak tady je prvni ukazka pro inspiraci (samozrejme to neni moje prace)
|
Autor: | xixixao [ pát zář 30, 2005 3:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
HOOOdně dobrý:D Dělal jsem "lowpoly", ale todle je low mezi low, fakt pěkný... |
Autor: | Vybi [ sob říj 01, 2005 9:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Libi se mi to mozna i vic, nez high-poly, alespon je to bezproblemovy pro pouziti do her...a kdyz je to jeste takhle pekne otexturovany... ![]() |
Autor: | lukas [ ned říj 02, 2005 12:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
super super super. na blender jako svtoÅ™ený, ale myslim že nejvÃc toho udÄ›lá ta textura |
Autor: | KAr3l [ ned říj 02, 2005 1:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo low poly moc krásný ale vypadá troÅ¡ku jak postiženej s tÄ›ma krátkejma nožiÄ |
Autor: | mad_eye [ ned říj 02, 2005 6:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
KAr3l píše: No jo low poly moc krásný ale vypadá trošku jak postiženej s těma krátkejma nožičkama a dlouhým tričkem.
ghetto style.. |
Autor: | Ragnos [ ned říj 02, 2005 6:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to je fakt mazec. Fakt líbí. ![]() |
Autor: | lukas [ stř říj 05, 2005 4:10 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Když to vidim tak sem si vzpomněl že sem taky kdysi něco jako low poly udělal. ![]() Asi se to nedá srovnávat. ![]() ![]()
|
Autor: | xixixao [ stř říj 05, 2005 5:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hehe, pěkný ![]() |
Autor: | jm [ stř říj 05, 2005 5:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no jasne ze je rozdil mezi tim co se hejbe a stoji. kdyz se ti hejbou pomoci ipo, tak je to celkem v poho. kdyz pomoci fyziky, tak zalezi natom kolik jich mas. ale taky to jde(zalezi na procesoru). ale jak tam das armaturu tak je to s kazdou kosti horsi(taky zalezi na procesoru). ten tvuj komp musi utahnout dost. nejsem si jistej je to nekde na grafice, ale treba takova grafika muze utahnout az milion polygonu. jenze to nikdo nepocita engine co to zobrazuje a textury atd. to je jen vyrobni zkusebni hodnota. myslim ze na grafice co popisujes sme jednou tahli kolem 400 000 polygonu na 30fps a slo to v pohode. ale jak rikam musis jeste pocitat engine kterej to chroupe. moje dokola opakujici se veta ze sem videl hru v blendru na 45fps se 120 000 poly uz je tady zase....taky sem udelal hru s 3000 polygonama bez pohybu akorat tam byl avatar a slo to na 15fps. ..dodnes mi neni moc jasny v cem byla chyba. |
Autor: | batwin [ stř bře 22, 2006 8:08 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | lowpoly | ||
po tom co sem uvidel modely co sou nahore,napadla me otazka"je muj "low-poly" model vůbec low-poly?"
|
Autor: | xixixao [ stř bře 22, 2006 8:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim že ty obrázky nahoře byli spíš extremy... Jestli tohle neni do strategie tak mi to přijde v pohodě (třeba na FPS) |
Autor: | jm [ stř bře 22, 2006 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mas blbe ruce, vnoreny polygony, cely by to melo bejt spojeny. jinak polycount vypada dobre, nakonec bys to mel hodit do trojuhelniku. ramena sou asi problematicky. a nejsem si jistej jestli nemas stejnou chybu u nohou jako u rukou. jm |
Autor: | batwin [ stř bře 22, 2006 8:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: mas blbe ruce, vnoreny polygony, cely by to melo bejt spojeny.
jinak polycount vypada dobre, nakonec bys to mel hodit do trojuhelniku. ramena sou asi problematicky. a nejsem si jistej jestli nemas stejnou chybu u nohou jako u rukou. jm no,ty ramena tak jenom vypadaj,ty ruce sou fakt spatny,stejne jako nohy,byl to muj prvni low-poly model |
Autor: | batwin [ stř bře 22, 2006 9:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |