Právě je čtv úno 20, 2025 6:59 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 7:13 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Moc se omlouvám za předchozí téma, které jsem sem vložil. Blbě jsem to dal dohromady. Myslel jsem to tak: Chci skusit udělat podobnou hru, jako je HELL MISSION-samozřejmě horší!!! V Milikillerově(pokud jsem udělal chybu v jeho jméně, promiňte mi to) hře se jakoby pohyhuje se zbraní i kamera, takže hra vytváří iluzi, že se pohybuje "zem", a zbraň je stále na stejném místě. A teď problémy:

-když nechám pohybovat pouze objekt(zbraň), tak ta zbraň za chvíli zmizí z "oka" kamery

-když nechám pohybovat objekt i kameru po stisku STEJNÉ klávesy, po STEJNÉ ose, se STEJNÝMI hodnotami, tak objekt po chvíli "předběhne" kameru a zase zmizí!

-když nechám pohybovat pouze zem, tak při první kolizi se zbraní se zem "vypaří"(zřítí se dolů)

UPOZORŇUJI, ŽE VŠECHNY OBJEKTY JSOU PŘI NULOVÉ GRAVITACI!!!

Ještě jednou se omlouvám a doufám, že jsem toto napsal pochopitelněji. Předem děkuji za odpověď!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 9:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hod sem blend file. takhle se to bude tezko resit.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Chvili pockej!
PříspěvekNapsal: pát říj 28, 2005 9:30 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Chvíli pockej, prosím. Já blbec jsem ho uz vyhodil. Vytvořím ho znovu, a pak ho sem teda poslu!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2005 6:21 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Ahoj, neviem ako to ma riesene millikiller v hell ale skus to urobit takto: daj si empty objekt na zem ktory bude ako aktor(a budu sa pocitat kolizie), a pre neho si nastav rotaciu dostran a pohyb, potom si daj do urcitej vysky kameru a tej nastav rotaciu hore a dole. Tuto kameru potom sparentuj s tym empty objektom. Potom uz len sparentuj zbran s kamerou.
Preco ti zmizla zem? Pravdepodobne sa odrazila od tvojho aktora.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2005 6:22 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
mimochodom niekde tu je i link na stranky kde stiahnes blend file, kde to je urobene, ale nechce sa mi to hladat. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 31, 2005 11:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Celej fígl je ve vkládání nový scény...Ta je jako overlay...tim pádem vždy pÅ™ekreje původní scénu....Na to overlay hodíš zbaň....a tý pak tÅ™eba animaci že střílí...je to jen efekt k niÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 01, 2005 9:40 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
re: milikiller
to ale znamena ze bude umet python(blender API), a bude si predavat hodnoty ze sceny do sceny...coz v tomhle pripade asi neni moc realne.
ikdyz to je dost jednoduchy.

ja bych tu zbran v jeho pripade dal do ty samy sceny a pohlidal bych si aby kolizni objekt precnival velikost zbrane...ta zbran muze bejt i hodne malinka kdyz ji da enorme ke kamere ktera ji diky tak male vzdalenosti bude zobrazovat jako stejne velkou jako by mela realnou velikost.



jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 01, 2005 4:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jak to že by se musela hejbat??? Ta overlay kamera stojí na místě a i ta zbrň stojí na místě....

StaÄ


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz