blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Omluva a prosba o pomoc při kolizích!!! http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1841 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ pát říj 28, 2005 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Omluva a prosba o pomoc při kolizích!!! |
Moc se omlouvám za předchozí téma, které jsem sem vložil. Blbě jsem to dal dohromady. Myslel jsem to tak: Chci skusit udělat podobnou hru, jako je HELL MISSION-samozřejmě horší!!! V Milikillerově(pokud jsem udělal chybu v jeho jméně, promiňte mi to) hře se jakoby pohyhuje se zbraní i kamera, takže hra vytváří iluzi, že se pohybuje "zem", a zbraň je stále na stejném místě. A teď problémy: -když nechám pohybovat pouze objekt(zbraň), tak ta zbraň za chvíli zmizí z "oka" kamery -když nechám pohybovat objekt i kameru po stisku STEJNÉ klávesy, po STEJNÉ ose, se STEJNÝMI hodnotami, tak objekt po chvíli "předběhne" kameru a zase zmizí! -když nechám pohybovat pouze zem, tak při první kolizi se zbraní se zem "vypaří"(zřítí se dolů) UPOZORŇUJI, ŽE VŠECHNY OBJEKTY JSOU PŘI NULOVÉ GRAVITACI!!! Ještě jednou se omlouvám a doufám, že jsem toto napsal pochopitelněji. Předem děkuji za odpověď!!! |
Autor: | jm [ pát říj 28, 2005 9:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hod sem blend file. takhle se to bude tezko resit. jm |
Autor: | Racek [ pát říj 28, 2005 9:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Chvili pockej! |
Chvíli pockej, prosím. Já blbec jsem ho uz vyhodil. Vytvořím ho znovu, a pak ho sem teda poslu! |
Autor: | kracho [ sob říj 29, 2005 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, neviem ako to ma riesene millikiller v hell ale skus to urobit takto: daj si empty objekt na zem ktory bude ako aktor(a budu sa pocitat kolizie), a pre neho si nastav rotaciu dostran a pohyb, potom si daj do urcitej vysky kameru a tej nastav rotaciu hore a dole. Tuto kameru potom sparentuj s tym empty objektom. Potom uz len sparentuj zbran s kamerou. Preco ti zmizla zem? Pravdepodobne sa odrazila od tvojho aktora. |
Autor: | kracho [ sob říj 29, 2005 6:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mimochodom niekde tu je i link na stranky kde stiahnes blend file, kde to je urobene, ale nechce sa mi to hladat. ![]() |
Autor: | MiliKiller [ pon říj 31, 2005 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Celej fÃgl je ve vkládánà nový scény...Ta je jako overlay...tim pádem vždy pÅ™ekreje původnà scénu....Na to overlay hodÃÅ¡ zbaň....a tý pak tÅ™eba animaci že stÅ™ÃlÃ...je to jen efekt k niÄ |
Autor: | jm [ úte lis 01, 2005 9:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
re: milikiller to ale znamena ze bude umet python(blender API), a bude si predavat hodnoty ze sceny do sceny...coz v tomhle pripade asi neni moc realne. ikdyz to je dost jednoduchy. ja bych tu zbran v jeho pripade dal do ty samy sceny a pohlidal bych si aby kolizni objekt precnival velikost zbrane...ta zbran muze bejt i hodne malinka kdyz ji da enorme ke kamere ktera ji diky tak male vzdalenosti bude zobrazovat jako stejne velkou jako by mela realnou velikost. jm |
Autor: | MiliKiller [ úte lis 01, 2005 4:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak to že by se musela hejbat??? Ta overlay kamera stojà na mÃstÄ› a i ta zbrň stojà na mÃstÄ›.... StaÄ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |