blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Omluva a prosba o pomoc při kolizích!!!
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1841
Stránka 11

Autor:  Racek [ pát říj 28, 2005 7:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Omluva a prosba o pomoc při kolizích!!!

Moc se omlouvám za předchozí téma, které jsem sem vložil. Blbě jsem to dal dohromady. Myslel jsem to tak: Chci skusit udělat podobnou hru, jako je HELL MISSION-samozřejmě horší!!! V Milikillerově(pokud jsem udělal chybu v jeho jméně, promiňte mi to) hře se jakoby pohyhuje se zbraní i kamera, takže hra vytváří iluzi, že se pohybuje "zem", a zbraň je stále na stejném místě. A teď problémy:

-když nechám pohybovat pouze objekt(zbraň), tak ta zbraň za chvíli zmizí z "oka" kamery

-když nechám pohybovat objekt i kameru po stisku STEJNÉ klávesy, po STEJNÉ ose, se STEJNÝMI hodnotami, tak objekt po chvíli "předběhne" kameru a zase zmizí!

-když nechám pohybovat pouze zem, tak při první kolizi se zbraní se zem "vypaří"(zřítí se dolů)

UPOZORŇUJI, ŽE VŠECHNY OBJEKTY JSOU PŘI NULOVÉ GRAVITACI!!!

Ještě jednou se omlouvám a doufám, že jsem toto napsal pochopitelněji. Předem děkuji za odpověď!!!

Autor:  jm [ pát říj 28, 2005 9:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

hod sem blend file. takhle se to bude tezko resit.

jm

Autor:  Racek [ pát říj 28, 2005 9:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Chvili pockej!

Chvíli pockej, prosím. Já blbec jsem ho uz vyhodil. Vytvořím ho znovu, a pak ho sem teda poslu!

Autor:  kracho [ sob říj 29, 2005 6:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, neviem ako to ma riesene millikiller v hell ale skus to urobit takto: daj si empty objekt na zem ktory bude ako aktor(a budu sa pocitat kolizie), a pre neho si nastav rotaciu dostran a pohyb, potom si daj do urcitej vysky kameru a tej nastav rotaciu hore a dole. Tuto kameru potom sparentuj s tym empty objektom. Potom uz len sparentuj zbran s kamerou.
Preco ti zmizla zem? Pravdepodobne sa odrazila od tvojho aktora.

Autor:  kracho [ sob říj 29, 2005 6:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

mimochodom niekde tu je i link na stranky kde stiahnes blend file, kde to je urobene, ale nechce sa mi to hladat. :wink:

Autor:  MiliKiller [ pon říj 31, 2005 11:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Celej fígl je ve vkládání nový scény...Ta je jako overlay...tim pádem vždy pÅ™ekreje původní scénu....Na to overlay hodíš zbaň....a tý pak tÅ™eba animaci že střílí...je to jen efekt k niÄ

Autor:  jm [ úte lis 01, 2005 9:40 am ]
Předmět příspěvku: 

re: milikiller
to ale znamena ze bude umet python(blender API), a bude si predavat hodnoty ze sceny do sceny...coz v tomhle pripade asi neni moc realne.
ikdyz to je dost jednoduchy.

ja bych tu zbran v jeho pripade dal do ty samy sceny a pohlidal bych si aby kolizni objekt precnival velikost zbrane...ta zbran muze bejt i hodne malinka kdyz ji da enorme ke kamere ktera ji diky tak male vzdalenosti bude zobrazovat jako stejne velkou jako by mela realnou velikost.



jm

Autor:  MiliKiller [ úte lis 01, 2005 4:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jak to že by se musela hejbat??? Ta overlay kamera stojí na místě a i ta zbrň stojí na místě....

StaÄ

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/