blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
UV problemy http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1916 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ úte lis 15, 2005 10:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | UV problemy |
Ahojte, mam potize s UV mapovanim.Muzete mi nekdo poradit? A ted problem: Vytvorim si objekt, nastavim texturu clouds, dam ji do materialu, zapnu UV face select....a co dal???Upozornuji, ze chci delat hru, takze musim pres UV!!! Predem diky za odpoved!!! |
Autor: | Ash [ stř lis 16, 2005 11:00 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pre UV mapovanie v GameBlenderi nemôžeš použiť parametrické textúry, len externé textúry. Potom pri UV Face Select móde si rozdeľ obrazovku tak, aby si mal v jednom okne ak UV/Image Editor, tam si otvor textúru a v 3d okne použi zvolený spôsob UV mapovania (manuálne, LSCM,...) klávesom U. Najlepšie je si pozrieť tutoriály, napr. tento. |
Autor: | Ragnos [ stř lis 16, 2005 11:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo ty proceduralni materialy zapect do externi textury a tu pouzit....v uv editoru UVs-Texture Baker....je to python skript integrovany do uv editoru. |
Autor: | Yves [ čtv úno 16, 2006 1:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pochopil sem to dobre ze pro hru nemuzu pouzivat sve vytvorene textury?MOhl by to byt duvod proc se mi textury pri spusteni(klav.P) nezobrazuji? Diky |
Autor: | tol [ čtv úno 16, 2006 1:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Yves píše: Pochopil sem to dobre ze pro hru nemuzu pouzivat sve vytvorene textury?MOhl by to byt duvod proc se mi textury pri spusteni(klav.P) nezobrazuji?
Diky Samozřejmě můžeš použít své textury, ale musí být namapovány na UV koordináty v UV editoru- těmi externí texturami byly myšleny bitmapy, oproti procedurálním texturám. |
Autor: | jm [ čtv úno 16, 2006 2:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no ne ze bych do toho chtel nejak kecat, ale mame novou verzi, ktera dokaze pouzivat blendrovske materialy, teda spis textury, takze uz neplati ze tam musej bejt uv koordinaty jako drive. vic tady; http://www.blender3d.org/cms/Blender_Ma ... 733.0.html jm |
Autor: | tol [ čtv úno 16, 2006 2:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm: njn, tohle je holt thread vytaženej z listopadu loňskýho roku, kdy tohle ještě nebylo... Btw bitmapové textury už teď tedy můžou být napamovány v GE i přes Flat/Cube/Tube a Sphere ? Z toho dokumentu co jsi nalinkoval jsem to nějak nevyčet... ![]() |
Autor: | jm [ čtv úno 16, 2006 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
textury muzou byt namapovany jakymkoli z blendrovskejch postupu, takze cube, sphere, plane, uv cokoli. navic mas moznost multitexturingu, a muzes ty druhy mapovani variovat. jedinej figl je v tom, ze pokud chces pouzit materily tak jak o nich tady pisu, musis zaskrtnout v menu game, use blender materialspak to funguje, jinak plati stare pravidlo. jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |