blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Oheň v GB
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1929
Stránka 11

Autor:  MiliKiller [ pát lis 18, 2005 8:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

no máš na výběr 2 varianty... (je jich asi víc ale jiný nepoužívam)

buÄ

Autor:  Jirka RCK [ stř dub 19, 2006 8:05 am ]
Předmět příspěvku: 

A kde se dá ta animovaná textura najít?
Šel by udělat oheň i v gameenginu pomocí častic?

Autor:  Ash [ stř dub 19, 2006 8:57 am ]
Předmět příspěvku: 

Môj osobný postup:
1. Našiel som si v osobnom archíve film, kde bol pekný plameň na tmavom pozadí.
2. Uložil som si niekoľko (tuším 9) obrázkov plameňa, následne orezal a spriesvitnil pozadie.
3. Skomponoval som všetky obrázky do jedného (3 x 3) a ten som nastavil ako animovanú textúru.

Autor:  jm [ pát dub 21, 2006 5:33 am ]
Předmět příspěvku: 

nmedia.avu.cz/~mucska/blender/FireDemo (packed).blend

podekuj doc Hollydayovi.

Autor:  Jirka RCK [ stř dub 26, 2006 8:28 am ]
Předmět příspěvku: 

No a dá se zobrazit pomocí částic? Vyděl sem takovej a vypadal fakt hrubě... Skoro jak pravej... S tim texturovanym se to neda srovnavat.
Byl tam objekt empty a ten měl ňáký IPO a přidával particle...
Ale nevím kde ta particle byla... prostě nebyla a objevila se až ve hře...
Takže se to nedá okopírovat... Je to ale na nic, protože ta částice je těžká a hořící auto to odstrčilo... :mad:

Autor:  kracho [ stř dub 26, 2006 8:55 am ]
Předmět příspěvku: 

Jirka RCK píše:
Takže se to nedá okopírovat... Je to ale na nic, protože ta částice je těžká a hořící auto to odstrčilo... :mad:


Tak jej zrus 'collision'

Autor:  zgerbiak [ stř dub 26, 2006 4:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

"Byl tam objekt empty a ten měl ňáký IPO a přidával particle..."
Ak to bolo to co myslim, tak sa nepridavali empty, ale objekty s texturou ;)
Particles v enginu nejdu...

Autor:  Jirka RCK [ čtv dub 27, 2006 12:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo asi jo, ale ty částice byly rozmazany a trochu svítily :shock: , to bych já nezvládl :evil: . Teď mě napadlo že budou asi v jiné vrstvě než ta ukázka. tak dík. Ale je to fakt pěknej vysledek. Celkem jednoduchy a pěkny. Vřele doporučuju. :wink:

Autor:  Jirka RCK [ úte kvě 02, 2006 9:51 am ]
Předmět příspěvku: 

:idea: Super tak už jsem to zjistil... V 1. vrstvě je empty, kterej přidává objekt plane s životem 100 a pohybem 2 po ose z. Navíc má ipo, kterým se třepe po všech osách (dRotation po ose x, y, z)
No a v 2. vrstvě je ten plane, kterej má zobrazení: tex, twoside a add, je mu přiřazena textura z fotoshopu: černá s bílym kolem uprostřed a face je nabarvenej na oranžovo... Vyadá to fakt skvěle.
P.S. pokud chcete empty použít poblíž aktivního objektu ve hře, musí mít plane zapnutý ještě aktor a ghost, jinak vám to tan objekt odhodí.

Autor:  jm [ úte kvě 02, 2006 6:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

jeste bys moh necahavat pridavat ty objektu nahodne. misto always dat random a neco tgam nastavit.
akorat ze tenhle zpusob je brutalne zatezijici, a ve hre bys tim podal vsechno ostatni,protoze na nic jinyho by nezbyla sila.

Autor:  Jirka RCK [ čtv kvě 04, 2006 12:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo to random sem tam uz taky dal, protoze to bez neo de jen na sensor always ale když chceš dat sensor property tak musis dat jeste random, jinak se prida 1 castice a ohen dohori...
No myslím že na pIII by to uz melo bejt OK. Ja delam tak trapny veci ze ten vykon ani na nic nepotrebuju setrit, a navic si myslim, ze dneska uz není zadnej problem sehnat nakou posledni pIII tak 1,2Ghz zadaca a spravit si ho :wink: . Bouchaj tam kondenzatory, aty vyenis...

A stejnym zpusobem, jako při ohni se da udelat aj para, odstriknuta voda a kour od kol automobilu atd...

Autor:  Johny.D [ pát kvě 05, 2006 12:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jirka RCK píše:
:P.S. pokud chcete empty použít poblíž aktivního objektu ve hře, musí mít plane zapnutý ještě aktor a ghost, jinak vám to tan objekt odhodí.


No nepoužíval bych actor u takových vÄ›cí jako je oheň je to celkem zbyteÄ

Autor:  Jirka RCK [ pát kvě 05, 2006 4:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jasne, me to nak v tom zapalu zkouseni nedoslo... Dik za upozorneni... Su vul. Jo a asi sem se spatne vyjadril o tom plane. myslel sem tim tu jako castici.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/