blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Oheň v GB http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=1929 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MiliKiller [ pát lis 18, 2005 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no máš na výbÄ›r 2 varianty... (je jich asi vÃc ale jiný nepoužÃvam) buÄ |
Autor: | Jirka RCK [ stř dub 19, 2006 8:05 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A kde se dá ta animovaná textura najít? Šel by udělat oheň i v gameenginu pomocí častic? |
Autor: | Ash [ stř dub 19, 2006 8:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Môj osobný postup: 1. Našiel som si v osobnom archíve film, kde bol pekný plameň na tmavom pozadí. 2. Uložil som si niekoľko (tuším 9) obrázkov plameňa, následne orezal a spriesvitnil pozadie. 3. Skomponoval som všetky obrázky do jedného (3 x 3) a ten som nastavil ako animovanú textúru. |
Autor: | jm [ pát dub 21, 2006 5:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nmedia.avu.cz/~mucska/blender/FireDemo (packed).blend podekuj doc Hollydayovi. |
Autor: | Jirka RCK [ stř dub 26, 2006 8:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No a dá se zobrazit pomocí částic? Vyděl sem takovej a vypadal fakt hrubě... Skoro jak pravej... S tim texturovanym se to neda srovnavat. Byl tam objekt empty a ten měl ňáký IPO a přidával particle... Ale nevím kde ta particle byla... prostě nebyla a objevila se až ve hře... Takže se to nedá okopírovat... Je to ale na nic, protože ta částice je těžká a hořící auto to odstrčilo... ![]() |
Autor: | kracho [ stř dub 26, 2006 8:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jirka RCK píše: Takže se to nedá okopírovat... Je to ale na nic, protože ta částice je těžká a hořící auto to odstrčilo...
![]() Tak jej zrus 'collision' |
Autor: | zgerbiak [ stř dub 26, 2006 4:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
"Byl tam objekt empty a ten měl ňáký IPO a přidával particle..." Ak to bolo to co myslim, tak sa nepridavali empty, ale objekty s texturou ![]() Particles v enginu nejdu... |
Autor: | Jirka RCK [ čtv dub 27, 2006 12:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo asi jo, ale ty částice byly rozmazany a trochu svítily ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jirka RCK [ úte kvě 02, 2006 9:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() No a v 2. vrstvě je ten plane, kterej má zobrazení: tex, twoside a add, je mu přiřazena textura z fotoshopu: černá s bílym kolem uprostřed a face je nabarvenej na oranžovo... Vyadá to fakt skvěle. P.S. pokud chcete empty použít poblíž aktivního objektu ve hře, musí mít plane zapnutý ještě aktor a ghost, jinak vám to tan objekt odhodí. |
Autor: | jm [ úte kvě 02, 2006 6:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste bys moh necahavat pridavat ty objektu nahodne. misto always dat random a neco tgam nastavit. akorat ze tenhle zpusob je brutalne zatezijici, a ve hre bys tim podal vsechno ostatni,protoze na nic jinyho by nezbyla sila. |
Autor: | Jirka RCK [ čtv kvě 04, 2006 12:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo to random sem tam uz taky dal, protoze to bez neo de jen na sensor always ale když chceš dat sensor property tak musis dat jeste random, jinak se prida 1 castice a ohen dohori... No myslím že na pIII by to uz melo bejt OK. Ja delam tak trapny veci ze ten vykon ani na nic nepotrebuju setrit, a navic si myslim, ze dneska uz není zadnej problem sehnat nakou posledni pIII tak 1,2Ghz zadaca a spravit si ho ![]() A stejnym zpusobem, jako při ohni se da udelat aj para, odstriknuta voda a kour od kol automobilu atd... |
Autor: | Johny.D [ pát kvě 05, 2006 12:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jirka RCK píše: :P.S. pokud chcete empty použÃt poblÞ aktivnÃho objektu ve hÅ™e, musà mÃt plane zapnutý jeÅ¡tÄ› aktor a ghost, jinak vám to tan objekt odhodÃ.
No nepoužÃval bych actor u takových vÄ›cà jako je oheň je to celkem zbyteÄ |
Autor: | Jirka RCK [ pát kvě 05, 2006 4:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasne, me to nak v tom zapalu zkouseni nedoslo... Dik za upozorneni... Su vul. Jo a asi sem se spatne vyjadril o tom plane. myslel sem tim tu jako castici. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |