No. Ak ma zapnutu dynemiku tak myslim ze sa neprestane pohybovat

a ak, tak po velmi dlhej chvili.
Ja som to robil cez porovnavanie pozicie zapisanej pred tym a teraz...
samozrejme to bolo v tolerancii.
Toto som robil pre biliard hru, este neni hotova
Kód:
cont = GameLogic.getCurrentController()
own = cont.getOwner()
#pocitanie tolerancie pre os x z predchodzej pozicie
x0 = own.pozx - 0.003
x1 = own.pozx + 0.003
pocitanie tolerancie pre os y z predchodzej pozicie
y0 = own.pozy - 0.003
y1 = own.pozy + 0.003
x = 0
y = 0
#zistenie ci ej terajsia pozicia v tolerancii
if GameLogic.go == 1:
if own.getPosition()[0] >= x0:
if own.getPosition()[0] <= x1:
x = 1
if own.getPosition()[1] >= y0:
if own.getPosition()[1] <= y1:
y = 1
#ak je os x, y v tolerancii objekt zo zoznamu sa rovna nule, cize stoji
if x == 1, y == 1:
GameLogic.zoznam[own.farba] = 0
#zapisanie terajsej pozicie pre dalsi vypocet, kde sa pouzije ako predchodza pozicia.
own.pozx = own.getPosition()[0]
own.pozy = own.getPosition()[1]
objektu treba pridat premenne typu float "pozx" a "pozy"
Ak to chces aj v tretej osi tak dufam ze ju budes vediet dosadit aj sam.
Ak niekto vie o lepsom spôsobe nech napise. Budem rad.
