blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Nastavení vykreslovací vzdálenosti kamery.
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2162
Stránka 11

Autor:  Racek [ stř pro 28, 2005 8:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Nastavení vykreslovací vzdálenosti kamery.

Ahojte, potřeboval bych poradit. Potřebuju jednu hru udělat tak, aby chodila i na slabších počítačích tím, že nastavím menší vykreslovací vzdálenost kamery. A ještě jedna věc: chci, aby mezi vykreslovaným prostředím a nevykreslovaným prostředím byl jemný přechod do temna. je to možné? A jak? Jsem začátečník!!! A předem dík!!!

Autor:  jm [ stř pro 28, 2005 10:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

v editacnim modu kamery mas nastaveni cliping start a cliping end.
nekde i tam by melo bejt zobrazeni tyhle veci v 3d okne. je to mozna v ..2.4 to ma ves tejnem okne jako start a end.

co se tyce prechodu tak to muzes tak akorat tak ochc... pomoci mlhy.

jm

Autor:  zgerbiak [ čtv pro 29, 2005 6:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:

co se tyce prechodu tak to muzes tak akorat tak ochc... pomoci mlhy.

jm


Hmly? :shock: Ja neviem ale hmla v gameengine nejde, tak isto ako particles ci tien.... neviem ci 2.40 ale nikde to nevidim... nemyslel si cez Texturu? :? :?:

Autor:  Ash [ pon led 02, 2006 11:21 am ]
Předmět příspěvku: 

Zgerbiak,

hmla v GameEngine ide, akurát nefunguje parameter Hi:

Autor:  zgerbiak [ pon led 02, 2006 5:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

:shock: A vazne! to je sila. Ale ved som to pred tym skusal a akosi mi to neslo :shock:
Dobre zistenie. dik :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/