blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Nastavení vykreslovací vzdálenosti kamery. http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2162 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ stř pro 28, 2005 8:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Nastavení vykreslovací vzdálenosti kamery. |
Ahojte, potřeboval bych poradit. Potřebuju jednu hru udělat tak, aby chodila i na slabších počítačích tím, že nastavím menší vykreslovací vzdálenost kamery. A ještě jedna věc: chci, aby mezi vykreslovaným prostředím a nevykreslovaným prostředím byl jemný přechod do temna. je to možné? A jak? Jsem začátečník!!! A předem dík!!! |
Autor: | jm [ stř pro 28, 2005 10:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v editacnim modu kamery mas nastaveni cliping start a cliping end. nekde i tam by melo bejt zobrazeni tyhle veci v 3d okne. je to mozna v ..2.4 to ma ves tejnem okne jako start a end. co se tyce prechodu tak to muzes tak akorat tak ochc... pomoci mlhy. jm |
Autor: | zgerbiak [ čtv pro 29, 2005 6:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: co se tyce prechodu tak to muzes tak akorat tak ochc... pomoci mlhy. jm Hmly? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Ash [ pon led 02, 2006 11:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zgerbiak, hmla v GameEngine ide, akurát nefunguje parameter Hi: |
Autor: | zgerbiak [ pon led 02, 2006 5:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ![]() Dobre zistenie. dik ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |