blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
netusim http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2355 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ úte led 24, 2006 7:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | netusim |
Prosim, pozriete sa niekto na to, lebo ja uz fakt neviem. Ide o bowling ktory robim. Ked sa ma prejst do druhej polovice kola, tak prejde, ale hned v zapeti aj do dalsieho kola... A to si neviem vysvetlit, pretoze to vyhodnocuje informacie az po tom ako sa gula dotkne jami na konci. Potom vysle spravu a informacie sa vyhodnotia, gula zmizne takze neposle viac sprav... dufam ze ste rozumeli. ak nie tak vysvetlim... Tu je blend: Zmazané ...málo miesta na fóru |
Autor: | kracho [ stř led 25, 2006 1:51 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
No tak pocuvaj. Podla mna je problem v tom, ze v skripte "riadenie" mas napriklad tento kus kodu: if jama.isPositive(): if GameLogic.spadnutych < 10: if own.polovica == 2: GameLogic.kolo += 1 GameLogic.score += GameLogic.spadnutych GameLogic.zoznam[GameLogic.kolo] += GameLogic.spadnutych GameLogic.spadnutych = 0 GameLogic.addActiveActuator(anext, 1) if own.polovica ==1: ... ... Siedmy riadok kodu sposobi, ze sa ti precita (pri druhom nacitani) aj dalsia podmienka na deviatom riadku a tym padom sa ti hodi nova scena so vsetkymi kolkami. Snad je to dost zrozumitelne napisane. Toto je preto nutne osetrit inak, ja som to spravil a posielam ti to tu (bolo nutne opravit aj ine scripty) Vsetky opravy maju za sebou napisane "#opravene", aby si to lepsie rozpoznal. Snad to bude fungovat.
|
Autor: | kracho [ stř led 25, 2006 1:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, nejak tam neviem hodit "tab", ale ty urcite vies ako to myslim s tym kodom ![]() |
Autor: | zgerbiak [ pát led 27, 2006 7:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Super...ide to... dik ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |