blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

netusim
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2355
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ úte led 24, 2006 7:29 pm ]
Předmět příspěvku:  netusim

Prosim, pozriete sa niekto na to, lebo ja uz fakt neviem.
Ide o bowling ktory robim. Ked sa ma prejst do druhej polovice kola, tak prejde, ale hned v zapeti aj do dalsieho kola... A to si neviem vysvetlit, pretoze to vyhodnocuje informacie az po tom ako sa gula dotkne jami na konci. Potom vysle spravu a informacie sa vyhodnotia, gula zmizne takze neposle viac sprav... dufam ze ste rozumeli. ak nie tak vysvetlim...
Tu je blend:

Zmazané ...málo miesta na fóru

Autor:  kracho [ stř led 25, 2006 1:51 am ]
Předmět příspěvku: 

No tak pocuvaj. Podla mna je problem v tom, ze v skripte "riadenie" mas napriklad tento kus kodu:

if jama.isPositive():
if GameLogic.spadnutych < 10:
if own.polovica == 2:
GameLogic.kolo += 1
GameLogic.score += GameLogic.spadnutych
GameLogic.zoznam[GameLogic.kolo] += GameLogic.spadnutych
GameLogic.spadnutych = 0
GameLogic.addActiveActuator(anext, 1)
if own.polovica ==1:
...
...

Siedmy riadok kodu sposobi, ze sa ti precita (pri druhom nacitani) aj dalsia podmienka na deviatom riadku a tym padom sa ti hodi nova scena so vsetkymi kolkami. Snad je to dost zrozumitelne napisane. Toto je preto nutne osetrit inak, ja som to spravil a posielam ti to tu (bolo nutne opravit aj ine scripty)
Vsetky opravy maju za sebou napisane "#opravene", aby si to lepsie rozpoznal. Snad to bude fungovat.

Přílohy:
bowling1_oprava_kracho.rar [319.94 KiB]
127 krát

Autor:  kracho [ stř led 25, 2006 1:54 am ]
Předmět příspěvku: 

mno, nejak tam neviem hodit "tab", ale ty urcite vies ako to myslim s tym kodom :oops:

Autor:  zgerbiak [ pát led 27, 2006 7:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Super...ide to... dik 8)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/