blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Špatné UV mapování
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2384
Stránka 11

Autor:  Racek [ čtv led 26, 2006 10:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Špatné UV mapování

Čest,

Mám takový problém:Udělal jsem si trup letadla(něco jako trubka) a chci ho otexturovat pomocí UV mapování. Tak si vyznačím polovinu trupu(levý bok) a když v UV editoru otevřu texturu a nastavím UV mapování na Bounds to 1/1, tak se mi letoun stále otexturovává z vnitřní strany. Nevíte někdo, jak mám udělat, aby se texturoval ze strany vnější??? Předem dík a pokud bude potřeba, zašlu .blend file a PRINTSCREEN problému.

Autor:  Fry [ čtv led 26, 2006 10:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co CTRL+N

Autor:  Racek [ ned led 29, 2006 6:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkoušel jsem všechny kombinace CTRL+N, ale nic se k lepšímu nedělo. Prosím, mohl bys to formulovat lépe(asi jsem tak blbý, že jsem to nepochopil... :D )??? Nebo někdo jiný by věděl, co stím??? Please!!! :cry: :cry: :cry: Nutně to potřebuji...

Autor:  zgerbiak [ ned led 29, 2006 6:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

musis mat oznaceny vsetky vertexi a potom ctrl+n....
Alebo v Textute face nastavit twosided...

Autor:  Racek [ ned led 29, 2006 6:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak:

vďaka, prubnu to... :)

Autor:  Fry [ pon led 30, 2006 5:16 am ]
Předmět příspěvku: 

Pardon. Sem trotl. Já tu odpověď nedopsal. V edit modu označit všechny vertexi (klávesa A) pak Ctrl+N. Je to na srovnání normál na vnější stranu. Viz zgerbiak

Autor:  Racek [ pon led 30, 2006 4:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Strašněěěěěě moc díííky, ani nevíš, jakou jsi mi tím udělal radost :D :D :D !!!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/