blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Špatné UV mapování http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2384 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ čtv led 26, 2006 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Špatné UV mapování |
Čest, Mám takový problém:Udělal jsem si trup letadla(něco jako trubka) a chci ho otexturovat pomocí UV mapování. Tak si vyznačím polovinu trupu(levý bok) a když v UV editoru otevřu texturu a nastavím UV mapování na Bounds to 1/1, tak se mi letoun stále otexturovává z vnitřní strany. Nevíte někdo, jak mám udělat, aby se texturoval ze strany vnější??? Předem dík a pokud bude potřeba, zašlu .blend file a PRINTSCREEN problému. |
Autor: | Fry [ čtv led 26, 2006 10:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Co CTRL+N |
Autor: | Racek [ ned led 29, 2006 6:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkoušel jsem všechny kombinace CTRL+N, ale nic se k lepšímu nedělo. Prosím, mohl bys to formulovat lépe(asi jsem tak blbý, že jsem to nepochopil... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zgerbiak [ ned led 29, 2006 6:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
musis mat oznaceny vsetky vertexi a potom ctrl+n.... Alebo v Textute face nastavit twosided... |
Autor: | Racek [ ned led 29, 2006 6:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak: vďaka, prubnu to... ![]() |
Autor: | Fry [ pon led 30, 2006 5:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pardon. Sem trotl. Já tu odpověď nedopsal. V edit modu označit všechny vertexi (klávesa A) pak Ctrl+N. Je to na srovnání normál na vnější stranu. Viz zgerbiak |
Autor: | Racek [ pon led 30, 2006 4:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Strašněěěěěě moc díííky, ani nevíš, jakou jsi mi tím udělal radost ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |