blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Odrážení objektů od podlahy
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2402
Stránka 11

Autor:  D@vi$ [ pon led 30, 2006 9:02 am ]
Předmět příspěvku:  Odrážení objektů od podlahy

Ufff.... Game blender jsem používal minimálně (Udělal jsem si bludiště a pak jsem spíš zkoušel realnou fyziku). Jde mi o to, aby se mi neodrážel objekt do nekonečna (přišel jsem na to, jak udělat aby se mi objekt odrážel do stále menší výšky, ale dělá mi to, že se to neustále odráží).

Autor:  Ash [ pon led 30, 2006 10:39 am ]
Předmět příspěvku: 

Nastav si v materiáli podlahy jej dynamické vlastnosti (konkrétne Restitut = 0.0 - žiadne odrazy, 1.0 - plné odrazy).

Autor:  xixixao [ pon led 30, 2006 8:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevyřešil by to taky bullet engine? (jen se ptám :D)

Autor:  kracho [ pon led 30, 2006 8:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

to sa tu uz riesilo - na podlahe musis mat nejaky material. to co pisal Ash nemusis nastavavovat, ale pre lepsiu simulaciu (konkretneho)povrchu podlahy to je nutne.

Autor:  Ash [ pon led 30, 2006 8:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Inak, skúšal som Bullet v 2.41 a na zmeny hodnoty Restitut nereaguje (hoci podľa release notes by to už malo byť opravené). Nie som žiadny expert pre Bullet, viete o tom niečo bližšie?

Autor:  jm [ úte led 31, 2006 1:27 am ]
Předmět příspěvku: 

no von se ten bullet chova celkove dost divne.
takova vec ako to bylo driv ze koule je proste objekt a bez dynamic se pohybuje a koliduje tady nejak nefunguje, proste se ta koule otoci, dokonce i kostka se otoci, kousek, a zalezi taky jak kdy.
zatim je to dost divny.

restitute sem skousel jen zbezne, a jak sem psal vejs nikdy nevis jak se to bude chovat, myslim ze restitute neni jediny co tam funguje rekneme zvalstne. ale moc sem to zatim nezkousel, snad bude vic informaci pozdejc.

jm

Autor:  D@vi$ [ ned úno 05, 2006 10:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

:? Tak sem to zkoušel. Kolize bez převracení objektu a odrazu od podlahy proběhla bez nekonečného skákání. Pokud ovšem došlo k obracení objektu, vznikalo ono skákání. To samé mi dělalo, když sem nastavil, aby se mi objekt odrazil od podlahy (musel jsem nastavit rest pro podlahu i pro objekt). Přikládám blend s odrazem...

Přílohy:
kolize.zip [24.77 KiB]
112 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/