Právě je čtv úno 20, 2025 6:57 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2006 12:38 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Zdravim ve spolek,
mam takovy problem,chci definovat kulecnikove tago jako actor.Lze nadefinovat nejdriv pro polokouli(ta bude spickou taga):actor-dynamic-rigit body a pak kdyz to spojim do jednoho objektu se zbytkem taga,zustanou nadefinovane fyzikalni vlastnosti te polokoule?????

Predem diky za odpovedi. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2006 1:23 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Zalezi na tom ktory objekt si oznacis ako druhy. Naskor oznac zbytok taga potom tu pologulu, a zostane ti to tam. Ale nachapem tu filozofiu rigid body v tomto konkretnom pripade. A vobec to celkovo nechapem.
PS: mozno je nutno dodat, ze je uplne jedno ci ten objekt robis cely naraz a potom mu nastavis fyziku, alebo to urobis tvojim sposobom. akurat tym tvojim je to komplikovanejsie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2006 1:53 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
No moc zkusenosti s GameBlenderem este nemam,ale myslel sem ze kdyz chci aby se me pocitala interakce mezi tagem a kouli tam kusim met tago jako actor a dynamic.Kdyz priradim dynamic,tak se mi objevi kruznice o polomeru ktery menim polozkou Size.A tak me napadlo ze to napasuju na kouli ktera bude vytvaret spicku taga a tu pak joinu se zbytkem.

Diky za odpovedi :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2006 2:16 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
staci kdyz udelas kouli jako actor, v lepsi, pripade dinamickej, a tago nechas tak jak je, jen mu na spicku, resp, na polygony spicky taga zapnes ve fejsmodu > edit buttons > collision.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2006 4:49 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
RE: jm

A bude pak mozne takto naefinovane tago ovladat pohybem mysi?kolem dokola stolu?

Diky :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 16, 2006 5:55 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
teoreticky ano, pokud ovsem bude fungovat to s tou mysi.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz