blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
otazka ohledne nastaveni objektu jako actor http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2517 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Yves [ čtv úno 16, 2006 12:38 am ] |
Předmět příspěvku: | otazka ohledne nastaveni objektu jako actor |
Zdravim ve spolek, mam takovy problem,chci definovat kulecnikove tago jako actor.Lze nadefinovat nejdriv pro polokouli(ta bude spickou taga):actor-dynamic-rigit body a pak kdyz to spojim do jednoho objektu se zbytkem taga,zustanou nadefinovane fyzikalni vlastnosti te polokoule????? Predem diky za odpovedi. ![]() |
Autor: | kracho [ čtv úno 16, 2006 1:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Zalezi na tom ktory objekt si oznacis ako druhy. Naskor oznac zbytok taga potom tu pologulu, a zostane ti to tam. Ale nachapem tu filozofiu rigid body v tomto konkretnom pripade. A vobec to celkovo nechapem. PS: mozno je nutno dodat, ze je uplne jedno ci ten objekt robis cely naraz a potom mu nastavis fyziku, alebo to urobis tvojim sposobom. akurat tym tvojim je to komplikovanejsie. |
Autor: | Yves [ čtv úno 16, 2006 1:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No moc zkusenosti s GameBlenderem este nemam,ale myslel sem ze kdyz chci aby se me pocitala interakce mezi tagem a kouli tam kusim met tago jako actor a dynamic.Kdyz priradim dynamic,tak se mi objevi kruznice o polomeru ktery menim polozkou Size.A tak me napadlo ze to napasuju na kouli ktera bude vytvaret spicku taga a tu pak joinu se zbytkem. Diky za odpovedi ![]() |
Autor: | jm [ čtv úno 16, 2006 2:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
staci kdyz udelas kouli jako actor, v lepsi, pripade dinamickej, a tago nechas tak jak je, jen mu na spicku, resp, na polygony spicky taga zapnes ve fejsmodu > edit buttons > collision. jm |
Autor: | Yves [ čtv úno 16, 2006 4:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
RE: jm A bude pak mozne takto naefinovane tago ovladat pohybem mysi?kolem dokola stolu? Diky ![]() |
Autor: | jm [ čtv úno 16, 2006 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
teoreticky ano, pokud ovsem bude fungovat to s tou mysi. jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |