blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Orientacia http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2625 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ ned bře 05, 2006 5:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Orientacia |
Mohol by mi niekto prosim vysvetlitako sa urcuje a co znamenaju jednotlive polozky v tom zozname? [[1.0, 0.0, 0.0], [0.0, 1.0, 0.0], [0.0, 0.0, 1.0]] tie tri budu asi x, y, z .... ale preco ma kazda znich este dalsie tri premenne? Ako sa urcuje orientacia? vsimol som si ze ked objekt otocim o 360 stupnou po nejakej osi tak ma ine hodnoty v tom zozname ako predtym, ako to? Ked som len tak daval premenne tak sa nemenila len orientacia, ale aj velkost, a deformacia, alebo sa da aj invetovat po osi... Takze ako to je? ![]() |
Autor: | zgerbiak [ ned bře 05, 2006 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vdaka... uvidim co s tym ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |