blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Orientacia
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2625
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ ned bře 05, 2006 5:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Orientacia

Mohol by mi niekto prosim vysvetlitako sa urcuje a co znamenaju jednotlive polozky v tom zozname?
[[1.0, 0.0, 0.0], [0.0, 1.0, 0.0], [0.0, 0.0, 1.0]]

tie tri budu asi x, y, z .... ale preco ma kazda znich este dalsie tri premenne? Ako sa urcuje orientacia?
vsimol som si ze ked objekt otocim o 360 stupnou po nejakej osi tak ma ine hodnoty v tom zozname ako predtym, ako to?
Ked som len tak daval premenne tak sa nemenila len orientacia, ale aj velkost, a deformacia, alebo sa da aj invetovat po osi...
Takze ako to je? :shock:

Autor:  zgerbiak [ ned bře 05, 2006 7:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vdaka... uvidim co s tym :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/