Právě je čtv úno 20, 2025 6:31 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Promene
PříspěvekNapsal: pát bře 10, 2006 6:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
Nejdriv bych rad rekl, ze jsem sice s blenderem delal (aci 1 a 1/4 roku), ale jen modelaci popripade animaci, takze nemam s Game Enginem zadny zkusenosti (skoro) :D No jedna se mi o to, ze delam svouo 1. "hru" v GE (predtim sem programoval jen 2d). Neumim zatim Python! :( Rad bych vedel, jak se da naprogramovat, ze pri kolizi se strelou se odecte promena "healt" a jak se nasta vi podminka, ktera se spusti, kdyz je healt na nule a restartuje scenu. :? :? :D

P.S. Staci jen to s tou podminkou, jinak si ZATIM vim rady....... :roll:

PLEASE HEALP!!!!!! :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 10, 2006 7:52 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Na to nepotrebuješ Python.

senzorom kolízie spustíš property actuator, ktorý zníži hodnotu premennej health o 1. Do senzoru pre property dáš kontrolu premennej health na 0 a budeš ním aktivovať Scene actuator s reštartom scény.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re:
PříspěvekNapsal: pát bře 10, 2006 8:47 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
to s tou podminkou mam, ale nejde mi to odcitani promene(nevim, jak nastavit ten acutor property, ale zkusim neco).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: web
PříspěvekNapsal: pát bře 10, 2006 8:56 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
Pokud se chcete o tom projektu neco doyvedet, tak:
http://www.c4soft.wz.cz je to tam v projects!!!!! Necekejte nic moc :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 10, 2006 8:57 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
skús takto:


Přílohy:
health.jpg
health.jpg [ 20.39 KiB | Zobrazeno 2902 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: hh
PříspěvekNapsal: pát bře 10, 2006 9:08 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
Ja to tak mel, ale dal sem spatnej controler (python) ale to bylo jen omylem :D :D Du to zkusit, jestli to jede....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: :D
PříspěvekNapsal: pát bře 10, 2006 9:10 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
JEDE TO!!!!!!!! 8) 8) 8)
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKY za pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 2 otazky:
PříspěvekNapsal: pát bře 10, 2006 9:20 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
Mam dve dalsi otazky mimo tema promene:
1. Jak se z toho dela jen jeden EXE soubor (nemyslim ten runtime, ale to co je napr v Hell mision)??
2. Jak se nastavi, aby se to pustilo rovnou s fullscreen a se skrytou listou???

Predem diky za odpoved.... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 11, 2006 11:49 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
1. - neviem
2. - stlac F10 v tabulke format nas tlacitko game framing settings. Tam to uz budes vidiet :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: thanke
PříspěvekNapsal: sob bře 11, 2006 3:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
Diky, uz to mam.
Mam o5 otazku mimo tema: Nema nekdo link na nejaky tutorialy na menu (ale klidne i na ostatni!) :?: :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 11, 2006 5:12 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 31, 2005 6:53 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prostějovsko
http://www.grafika.cz/art/3d/blender-game-engine-3.html
tam je něco málo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 11, 2006 5:14 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Toto ti dost pomoze:
http://nmedia.avu.cz/~bge/page/tutorials.html
a este nieco:
http://ash.webpark.sk/

;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 11, 2006 5:37 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
sice sem ynal vsechno krome tohoto> http://ash.webpark.sk/ ale stejne DIIIIK :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: menu
PříspěvekNapsal: sob bře 11, 2006 8:46 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
udelal sem to podle sebe a jede to.... 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Dalsi otazka
PříspěvekNapsal: sob bře 11, 2006 9:29 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 05, 2006 5:05 pm
Příspěvky: 31
A zese dalsi otazka, ale tentokrat o5 k promenym>
Da se nejak zapnout, aby se "vypisi promenych" nezobrazovali jen ve wire frame, ale i v texture modu???? :?:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz