blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Promene http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2658 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 6:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Promene |
Nejdriv bych rad rekl, ze jsem sice s blenderem delal (aci 1 a 1/4 roku), ale jen modelaci popripade animaci, takze nemam s Game Enginem zadny zkusenosti (skoro) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. Staci jen to s tou podminkou, jinak si ZATIM vim rady....... ![]() PLEASE HEALP!!!!!! ![]() |
Autor: | Ash [ pát bře 10, 2006 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na to nepotrebuješ Python. senzorom kolízie spustíš property actuator, ktorý zníži hodnotu premennej health o 1. Do senzoru pre property dáš kontrolu premennej health na 0 a budeš ním aktivovať Scene actuator s reštartom scény. |
Autor: | rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | re: |
to s tou podminkou mam, ale nejde mi to odcitani promene(nevim, jak nastavit ten acutor property, ale zkusim neco). |
Autor: | rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 8:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | web |
Pokud se chcete o tom projektu neco doyvedet, tak: http://www.c4soft.wz.cz je to tam v projects!!!!! Necekejte nic moc ![]() |
Autor: | Ash [ pát bře 10, 2006 8:57 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
skús takto:
|
Autor: | rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 9:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | hh |
Ja to tak mel, ale dal sem spatnej controler (python) ale to bylo jen omylem ![]() ![]() |
Autor: | rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 9:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | :D |
JEDE TO!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKY za pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Autor: | rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 9:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | 2 otazky: |
Mam dve dalsi otazky mimo tema promene: 1. Jak se z toho dela jen jeden EXE soubor (nemyslim ten runtime, ale to co je napr v Hell mision)?? 2. Jak se nastavi, aby se to pustilo rovnou s fullscreen a se skrytou listou??? Predem diky za odpoved.... ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob bře 11, 2006 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
1. - neviem 2. - stlac F10 v tabulke format nas tlacitko game framing settings. Tam to uz budes vidiet ![]() |
Autor: | rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 3:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | thanke |
Diky, uz to mam. Mam o5 otazku mimo tema: Nema nekdo link na nejaky tutorialy na menu (ale klidne i na ostatni!) ![]() ![]() |
Autor: | ded_obed [ sob bře 11, 2006 5:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.grafika.cz/art/3d/blender-game-engine-3.html tam je něco málo ![]() |
Autor: | zgerbiak [ sob bře 11, 2006 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Toto ti dost pomoze: http://nmedia.avu.cz/~bge/page/tutorials.html a este nieco: http://ash.webpark.sk/ ![]() |
Autor: | rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 5:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sice sem ynal vsechno krome tohoto> http://ash.webpark.sk/ ale stejne DIIIIK ![]() |
Autor: | rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 8:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | menu |
udelal sem to podle sebe a jede to.... ![]() |
Autor: | rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 9:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | Dalsi otazka |
A zese dalsi otazka, ale tentokrat o5 k promenym> Da se nejak zapnout, aby se "vypisi promenych" nezobrazovali jen ve wire frame, ale i v texture modu???? ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |