blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Promene
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2658
Stránka 13

Autor:  rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 6:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Promene

Nejdriv bych rad rekl, ze jsem sice s blenderem delal (aci 1 a 1/4 roku), ale jen modelaci popripade animaci, takze nemam s Game Enginem zadny zkusenosti (skoro) :D No jedna se mi o to, ze delam svouo 1. "hru" v GE (predtim sem programoval jen 2d). Neumim zatim Python! :( Rad bych vedel, jak se da naprogramovat, ze pri kolizi se strelou se odecte promena "healt" a jak se nasta vi podminka, ktera se spusti, kdyz je healt na nule a restartuje scenu. :? :? :D

P.S. Staci jen to s tou podminkou, jinak si ZATIM vim rady....... :roll:

PLEASE HEALP!!!!!! :!:

Autor:  Ash [ pát bře 10, 2006 7:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na to nepotrebuješ Python.

senzorom kolízie spustíš property actuator, ktorý zníži hodnotu premennej health o 1. Do senzoru pre property dáš kontrolu premennej health na 0 a budeš ním aktivovať Scene actuator s reštartom scény.

Autor:  rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 8:47 pm ]
Předmět příspěvku:  re:

to s tou podminkou mam, ale nejde mi to odcitani promene(nevim, jak nastavit ten acutor property, ale zkusim neco).

Autor:  rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 8:56 pm ]
Předmět příspěvku:  web

Pokud se chcete o tom projektu neco doyvedet, tak:
http://www.c4soft.wz.cz je to tam v projects!!!!! Necekejte nic moc :D

Autor:  Ash [ pát bře 10, 2006 8:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

skús takto:

Přílohy:
health.jpg
health.jpg [ 20.39 KiB | Zobrazeno 2915 krát ]

Autor:  rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 9:08 pm ]
Předmět příspěvku:  hh

Ja to tak mel, ale dal sem spatnej controler (python) ale to bylo jen omylem :D :D Du to zkusit, jestli to jede....

Autor:  rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 9:10 pm ]
Předmět příspěvku:  :D

JEDE TO!!!!!!!! 8) 8) 8)
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKY za pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor:  rasta_blasta [ pát bře 10, 2006 9:20 pm ]
Předmět příspěvku:  2 otazky:

Mam dve dalsi otazky mimo tema promene:
1. Jak se z toho dela jen jeden EXE soubor (nemyslim ten runtime, ale to co je napr v Hell mision)??
2. Jak se nastavi, aby se to pustilo rovnou s fullscreen a se skrytou listou???

Predem diky za odpoved.... :D

Autor:  zgerbiak [ sob bře 11, 2006 11:49 am ]
Předmět příspěvku: 

1. - neviem
2. - stlac F10 v tabulke format nas tlacitko game framing settings. Tam to uz budes vidiet :wink:

Autor:  rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 3:48 pm ]
Předmět příspěvku:  thanke

Diky, uz to mam.
Mam o5 otazku mimo tema: Nema nekdo link na nejaky tutorialy na menu (ale klidne i na ostatni!) :?: :D

Autor:  ded_obed [ sob bře 11, 2006 5:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

http://www.grafika.cz/art/3d/blender-game-engine-3.html
tam je něco málo :)

Autor:  zgerbiak [ sob bře 11, 2006 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Toto ti dost pomoze:
http://nmedia.avu.cz/~bge/page/tutorials.html
a este nieco:
http://ash.webpark.sk/

;)

Autor:  rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 5:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

sice sem ynal vsechno krome tohoto> http://ash.webpark.sk/ ale stejne DIIIIK :D

Autor:  rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 8:46 pm ]
Předmět příspěvku:  menu

udelal sem to podle sebe a jede to.... 8)

Autor:  rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 9:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Dalsi otazka

A zese dalsi otazka, ale tentokrat o5 k promenym>
Da se nejak zapnout, aby se "vypisi promenych" nezobrazovali jen ve wire frame, ale i v texture modu???? :?:

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/