blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Všechno z Game Enginu se mi seká!! http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2663 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rasta_blasta [ sob bře 11, 2006 4:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | VÅ¡echno z Game Enginu se mi seká!! |
Mam problem! Vsechno co je z gameengunu se mi seka. Myslim, ze je to spis softwarova chyba (mama 2.0GHz 512 MBRAM, GeForce FX 5700 - 128 MB). Nevim, jestli to nechce nejakej DirectX, nebo neco podobnyho, ale vsude ctu, ze vsici delate na slabsim, nez mam ja a ze se davate i 150 fps...... PLS Da se s tim neco delat???? SEM ZOUFALY ![]() ![]() |
Autor: | kracho [ ned bře 12, 2006 12:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozno sa skus pozriet kolko mas v scene vertexov a tak. Pokial sa nemylim tak blender ide pod openGL, ale ci ma na to vplyv directx tak to uz neviem, mozno je tiez problem s ovladacmi. Popripade posli nejaku scenu na odskusanie. Dalsi problem moze byt v scriptoch, niekedy robi velky problem while. |
Autor: | rasta_blasta [ ned bře 12, 2006 7:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | re |
Me se sekaj i veci od jinejch lidi, takze to vidim na openGL ![]() |
Autor: | Yves [ pon kvě 08, 2006 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Sekani ve hre |
Ahoj,potreboval bych nutne poradit. Mam vymodelovanou hru Kulecnik:hospoda-interier,bar,boxy,stoly,sklenicky,kulecnikovy stul.Lze chodit po hospode a stouchat tagem do kouli,ale hned pri rozstrelu se to brutalne zaseka.Cela scena ma 140 000 vertexu a exe soubor ma 26MB.Procak bezi na 100% a bere to tak 230MB grafiky.Tam kde to de mam kolize vypnute. PODARTE MI PROSIM METODY KTERYMI LZE URYCHLIT HRU. Uz nevim co stim.Predem moc diky.Yves |
Autor: | jm [ pon kvě 08, 2006 7:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
procesor pobezi na 100% ikdybys mel hru o par polygonech, to je vlastnost blendru, kterej se snazi sebrat vsechno pro sebe ikdyz to nepotrebuje. 140 000 polygonu je dost, trochu moc na blender, pokud nevis presne jk optimalizovat, treba se ti nesmej krizit polygony, noha stolu nesmi prochazet skrz podlahu atd, dost tyhle veci pri tak velky scene hrajou roli, co nejmin alfy, zadna alfa dobra alfa. idealni je i tu celou scenu skombinovat do jednoho objektu. semtam je dobry to vyexportovat a nacist do noveho blned filu. pro multiplikovane objekty(zidle) pouzivat ALT+D a ne SHIFT + D. urychli to praci tobe i masine. vypni kolizy vsemu, mimo kouli ia spicky taga. na zem dej zvlast desku se stenama(otevrena krychle) a ty dej kolizi na chozeni. podobne vyres kulecnikove pole. navic hlavni chyba bude pri vypoctu kolizi, tzn. skus jinej engine(treba bullet, ode asi neni uplne idealne implementovany(nic neni idealne implementovany)) skus si pohrat s tickratem tusim ze to je pod Rasterizer.setTickRate() neco takovyho. nikdy sem to ale nepotreboval. na koule behajici po stole by to ale melo bejt vsuchu. docela bych tu scenu chtel videt. |
Autor: | zgerbiak [ pon kvě 08, 2006 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() ak mas pri guliach zapnute bounds, tak to je zbytocne... texturi su akych rozliseni? |
Autor: | Yves [ pon kvě 08, 2006 10:59 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
To jm: Diky za vsechny rady.Vyzkousim a uvidim.Doufam ze to pomuze. Scena hospody se sklada ze tri mistnosti po kterych mozes chodit.U nekterych zidli a stolu mam vyple kolize a pred nimi pruhlednou plane ktera ma kolizi zaplou.Toto jsou printscreeny primo z GameEnginu ze hry.
|
Autor: | freekill [ úte kvě 09, 2006 8:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
2rasta_blasta: To mi delalo taky, staci preinstalovat ovladac graficke karty a vsechno bude fungovat. |
Autor: | Yves [ úte kvě 09, 2006 4:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: :shock: 140 000 ???..to je dost vela... s kolkych vertexov sa ti skladaju gule? aku mas fyzikalnu obalku?
ak mas pri guliach zapnute bounds, tak to je zbytocne... texturi su akych rozliseni? Ahoj,koule mam ze 135 vertexu.Textury maji vetsinou 72 dpi.U kouli mam pouze nastavene Size pro bounding |
Autor: | jm [ stř kvě 10, 2006 6:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
predevsim ty objekty ktery mas ted pruhledny udelej skryty. invisible. pak je nebude pocitat grafika, ale jen kolizni engine. |
Autor: | Yves [ stř kvě 10, 2006 3:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: predevsim ty objekty ktery mas ted pruhledny udelej skryty. invisible.
pak je nebude pocitat grafika, ale jen kolizni engine. Tak to sem nevedel ze se to pocita zvlast,diky moc.Jinak uz sem si zkousel nektere Tve rady a docela se mi to rozpohybovalo ![]() Kdyz sem ale zkousel bullet fyziku tak se chovala divne-prochazel sem zdmi a vsim a koule se porad kutalely.Ale ted uz je to docela v poho aj pod sumo. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |