blender3d.cz
http://forum.blender3d.cz/

Bullet - nefunkčnost senzorov
http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2743
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ čtv bře 30, 2006 5:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Bullet - nefunkčnost senzorov

Jedna sa o tieto senzori: touch, collision, near, radar a ray....
Ide o to že v bullet-e absolútne nereagujú na nič. Ako keby sú stále neaktívne. V sumo všetko ok.
Skúšal som preinštalovať python aj blender ale bez zmeny. Ako v Linuxe tak aj vo windowse.

Môžete mi prosím poradiť čo s tým mám, a čo mám urobiť?

Autor:  xixixao [ pát bře 31, 2006 2:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě je bullet zatim hodně problémovej, a tohle nebude jeho jediná chyba (viz zmíněnej nekončící pohyb...) :cry:

Autor:  jm [ sob dub 01, 2006 12:19 am ]
Předmět příspěvku: 

bullet je hodne problematickej, ale na druhou stranu jedinej kterej ma vyvoj 8)

jm

Autor:  zgerbiak [ sob dub 01, 2006 11:47 am ]
Předmět příspěvku: 

:( Prave takychto odpovedi som sa obaval..... co uz...budem musiet zatial robit v sumo, kym nebude bullet OK...

Autor:  jm [ sob dub 01, 2006 7:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

no to si rozmysli, protoze sudo a bullet maj uplne jiny chovani, to co se v sudu nehejbe se v bullet hejbe a naopak, je tam jina matematika a je to uplne jinak postaveny.

ale co sem tak pochytil tak
Citace:
First priority is improving the Bullet physics with vehicle and character control support. Then refactoring the game engine into a plugin. Then fixing some bugs.


takze se na tom dela, ale jak to tak bejva ma taky svoji praci a tu musi udelat jako prvni, takze bullet musi truchu pockat.

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/