blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Bullet - nefunkčnost senzorov http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=2743 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ čtv bře 30, 2006 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Bullet - nefunkčnost senzorov |
Jedna sa o tieto senzori: touch, collision, near, radar a ray.... Ide o to že v bullet-e absolútne nereagujú na nič. Ako keby sú stále neaktívne. V sumo všetko ok. Skúšal som preinštalovať python aj blender ale bez zmeny. Ako v Linuxe tak aj vo windowse. Môžete mi prosím poradiť čo s tým mám, a čo mám urobiť? |
Autor: | xixixao [ pát bře 31, 2006 2:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mě je bullet zatim hodně problémovej, a tohle nebude jeho jediná chyba (viz zmíněnej nekončící pohyb...) ![]() |
Autor: | jm [ sob dub 01, 2006 12:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
bullet je hodne problematickej, ale na druhou stranu jedinej kterej ma vyvoj ![]() jm |
Autor: | zgerbiak [ sob dub 01, 2006 11:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
![]() |
Autor: | jm [ sob dub 01, 2006 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no to si rozmysli, protoze sudo a bullet maj uplne jiny chovani, to co se v sudu nehejbe se v bullet hejbe a naopak, je tam jina matematika a je to uplne jinak postaveny. ale co sem tak pochytil tak Citace: First priority is improving the Bullet physics with vehicle and character control support. Then refactoring the game engine into a plugin. Then fixing some bugs.
takze se na tom dela, ale jak to tak bejva ma taky svoji praci a tu musi udelat jako prvni, takze bullet musi truchu pockat. jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |