blender3d.cz http://forum.blender3d.cz/ |
|
Game engine - z blend souboru do exe souboru? http://forum.blender3d.cz/viewtopic.php?f=11&t=275 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | svita [ pon srp 30, 2004 3:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Game engine - z blend souboru do exe souboru? |
ZajÃmalo by mÄ› jak můžu dosáhnout abych dostal z blend souboru do exe souboru jako to má milikiler v tÄ›ch jeho hrách. S game enginem mám zkuÅ¡enosti hodnÄ› malý (jeden tutoriál). Ale chtÄ›l bych se tomu trochu vÃc vÄ›novat ![]() |
Autor: | jm [ pon srp 30, 2004 4:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
musis mit blender 2.25 nebo ted i 2.34. pokud mas 2.25 tak si musis stahnout klic kterj stahnes tam kde si stah blender (key.dat) v blendru 2.25 das instalovat klic(runtime) a pak muzes jednoduse sejvnout jako exe. ukaze se ti tam jednoduse moznost v mnu jak mas save, save as.... v 2.34 klic mit nemusis, lae to si nejsem jistej protoze mam klic v 2.25 a voni si ty klice prebyraj, tazke to musis vyskouset, si myslim ze 2.34 ho nepotrebuje, z historickych duvodu. jm |
Autor: | Ash [ pon srp 30, 2004 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Files -> Save Runtime (v 2.34 zatiaľ save dynamic runtime nefunguje). |
Autor: | svita [ pon srp 30, 2004 4:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám 2. 34. To znamená že tu svojà (jednoduchou) hru nemůžu uložit do exe.(Promiňte za tak stupidnà otázku, ale chci v tom mÃt jasno) |
Autor: | jm [ pon srp 30, 2004 5:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
muzes, dej to co napasl ASH. blender ti vytvori *.exe soubor. kterej ma vsechno v sobe. nekdy ale potrebujes udelat dynamicky exe, a to znamena ze si ten soubor *.exe muze sahat pro textury, a dynamicky knihovny i jinam nez do sveho obsahu. omlouvat se nemusis kdyz nevis, tak se ptas, kdybys vdel tak se ptat nebudes, normalka. jm |
Autor: | svita [ pon srp 30, 2004 5:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
DÃky moc vÅ¡em ![]() |
Autor: | xixixao [ ned kvě 29, 2005 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Konečně jsem našel příbuznej tread abych zase nemusel otevírat další, udělal jsem to co je zde popsaný a při spuštění hry dostanu tudle hlášku: Aplikace nemohla být spuštěna, protože součást SDL.dll nelze najít... Nevíte někdo v čem je chyba, savoval jsem to v 2.36 jako normální runtime... Díky. |
Autor: | 6xx [ ned kvě 29, 2005 7:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nemáš na počítači nainstalovaný SDL knihovny (zvuk,grafika...) stáhni si je z http://www.libsdl.org a program distribuuj s knihovnou sdl.dll pak to půjde spustit všude |
Autor: | xixixao [ ned kvě 29, 2005 9:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Staženo mám, ale slovo "distribuuj" (který je i jako jediný v helpu) mi moc neříká, neporadil by si mi ještě pls jak to mám udělat, dík... |
Autor: | jm [ pon kvě 30, 2005 3:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
sdl.dll najdes v adresari s blenderem. nejsem si jistej ale jeste to po tobe bude asi chtit python23.dll..ten tam je taky jm |
Autor: | xixixao [ pon kvě 30, 2005 4:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sem debil, s prominutim, už jsem to pochopil, moc díky, jinak python to teda alepoň ode mně nechce (jestli to neni tim že ho mám v kompu nainstalovanej...) |
Autor: | 6xx [ pon kvě 30, 2005 5:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je dost možný, pokud máš python nainstalovanej tak ta pythonovská knihovna je uložena v windows/system32 lidé kteří ho nemají si tuhle knihovnu budou muset pořídit, a knihovna funguje když je a)ve stejném adresáři jako program nebo b)ve windows/system32 proto stačí potřebné knihovny přihodit k programu |
Autor: | xixixao [ pon kvě 30, 2005 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Už sem to ozkoušel na kámošovi, máte pravdu ![]() |
Autor: | 6xx [ pon kvě 30, 2005 7:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja vzdycky ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | xixixao [ pon kvě 30, 2005 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě nevijímej ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |